6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    theo1

ziggo visual voicemail app voor IOS

Ziggo kent al sinds een jaar of 2 een visual voicemail app voor haar vaste net. Deze app is echter alleen voor Android en niet voor IOS beschikbaar. Op vragen aan Ziggo of en wanneer een dergelijke app ook voor IOS beschikbaar komt, krijg ik geen antwoord. Wellicht is er hier iemand beter ‘ingevoerd’ in de duistere krochten van Ziggo en heeft een antwoord op deze vraag? Dank alvast!

Bijdrager
    eiko

het is een uitvinding van Apple en zit standaard in de telefoon app, dus je hebt er geen extra app voor nodig

Bijdrager
    SMTR

Volgens mij bedoelt hij een visual voicemail app voor iOS die werkt met de voicemail van de vaste ziggolijn….

Blijft een beetje raar om dit hier te vragen als ziggo het zelf niet weet. De meeste ziggowerknemers met “inside info” delen dit niet met wildvreemden op internetfora.

Bijdrager
    theo1

Het gaat inderdaad om voicemail van de vaste lijn (zie ook aanduiding in mijn eerste post). Ik vraag het hier, niet omdat ik als antwoord van Ziggo kreeg dat men het niet weet, maar omdat Ziggo überhaupt geen antwoord geeft. Dus zie het maar als een tweede poging om toch ergens informatie te kringen. Iemand?

Bijdrager
    csteelooper

Ziggo heeft alleen een Visual Voicemail applicatie voor het Android-platform. Voor iOS biedt men deze dienst helaas niet (don’t ask me why). Ik zou het zelf wel handig vinden als men deze ook voor iOS zou hebben, maar ja… Ik vermoed dat het een gevolg is van hoe men tegen Apple-richtlijnen aankijkt bij Ziggo, maar dat weet ik niet. Er zijn inmiddels genoeg Visual Voicemail-achtige diensten voor andere aanbieders, dus het blijft voor mij een raadsel waarom men de app niet uitgeeft voor iOS. Wellicht ‘spreekt’ de ontwikkelaar de taal niet of zo…

Bijdrager
    eiko

Oh ja sorry, heb thuis ziggo en t-mobile op m’n mobiel en die haalde ik even door elkaar….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.