10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    LABKAZ

Ziggo Hotspot en OSX Snow Leopard

Hey luitjes, even een vraagje. Met m’n macbook pro maak ik zo af en toe gebruik van Ziggo Hotspots. Werkt allemaal prima, maar ik loop tegen 1 klein probleempje aan. Elke keer als ik verbinding wil maken met die hotspot, moet ik het wachtwoord invullen (zie plaatje)

De username blijft wel staan (in de afbeelding heb ik ’t ff weggehaald), maar ’t wachtwoord dus niet. Nu werkt ook de ‘copy paste’ functie hierin niet, dus ’t is wel ’s irritant. Met Mountain Lion maakt ‘ie wel gewoon verbinding als ik 1 keer eerder het wachtwoord heb ingevuld, maar met Snow Leopard dus niet.

Heeft iemand een idee wat hiervoor de oplossing is?

Gr,
    Jeremy.

Bijdrager
    WimVriend

Makkelijk wachtwoord

Bijdrager
    penseel

Wachtwoord kan niet veranderd worden dat is het probleem.

Bijdrager
    LABKAZ

@WimVriend, als je niks zinnigs te melden hebt, of de moeite niet wil nemen om te lezen, schrijf dan liever niks… Het gaat er mij dus om dat ‘ie gewoon verbinding maakt, zonder naar ’t wachtwoord te vragen.

Bijdrager
    wouter57

Zo mijnheer of mevrouw LABKAZ een beetje heet gebakerd ?? Een goed antwoord van iemand anders kun je nu wel op je buik schrijven. WimVriend gebruikt vast geen Ziggo en dan kun je niet weten dat je de wachtwoorden van Ziggo zelf krijgt. Ik ken het probleem en is heel gemakkelijk op te lossen maarrrrrrr……zoek het zelf maar uit.(n)

Bijdrager
    1984

Plaats gewoon hoe je als niet Ziggo klant gebruik kunt maken van die Ziggo hotspots.

Bijdrager
    wouter57

Oké 1984. Zoek een leuke vent of een lekker wijf waarvan je weet dat die Ziggo heeft. Laat die inloggen op zijn of haar Mijn Ziggo. Klik op internet en voila zie de gebruikersnaam en wachtwoord. Schrijf het op. Heeft iemand bij jouw thuis in de buurt ook Ziggo dan kun jij met die gegevens inloggen op de modem van je buren.;)

Bijdrager
    LABKAZ

@wouter57, ik ben niet heetgebakerd (1 woord). Dit was gewoon een dom antwoord, wat bovendien nergens op sloeg. Ik stelde een doodnormale vraag en dan ga jij nog eens kinderachtig lopen doen?

@1984
    Wat wil je daarmee zeggen? Ik vraag niet om accountgegevens, ik vraag (nogmaals) hoe mijn Macbook Pro deze verbinding kan onthouden, zonder dat ik elke keer de gegevens in moet vullen.

Bijdrager
    menu

Relax mensen!
    Wat je even kan proberen is in sleutelhangertoegang (of hoe dat ding ook heet in het nederlands) de entry voor “ziggo” te wisen en het nog eens te proberen. Dat lost het misschien op.
    Anders het wachtwoord in een tekstedit documentje schrijven zodat je het kan knippen en plakken.

Bijdrager
    LABKAZ

Thanx voor ’t meedenken @menu. Knippen/plakken werkt, zoals ik al schreef, helaas niet. Zal dat sleutelhangertoegang ding ’s proberen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.