14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Eagle Eye

Ziggo GO en Safari werkt weer 🙂

Bij mij werkt het ineens!
    https://www.ziggogo.tv en Safari 13.11 en macOS Catalina 10.15.5.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door Night. Reden: Titel op verzoek aangepast
    Bijdrager
    jasper050

Bij mij helaas niet.

Bijdrager
    Eagle Eye
    Bijdrager
    jasper050

Net ook even op mijn iMac geprobeerd en daar werkt het wel. Op MacBook werkt het niet. Zelfde software.

Bijdrager
    Eagle Eye

Met dezelfde software??
    Dan zou het op beide machines moeten werken, lijkt mij.

Bijdrager
    jasper050

Ja dezelfde software. Macbook ook nog even herstart maar helaas.

Bijdrager
    Eagle Eye

Op mijn MacBook Pro (13-inch, Mid 2012) werkt het prima.

Bijdrager
    csteelooper

Alles prima hier… Best fijn dat Ziggo het éindelijk voor elkaar heeft… @Jasper050 : Check je extensies en vooral of je Silverlight op je systeem hebt ronddwalen. Indien je SL nog ergens vindt moet je het verwijderen. Want als dat zo is wordt op die site de oude versie van de client geladen en faalt het hard. Microsoft heeft gedetailleerde instructies op haar site staan over hoe je álle sporen van SL wist.
    Dat ik je adviseer om je extensies te checken heeft te maken met het feit dat sommige extensies ook roet in het eten gooien; dat geldt ook voor extensies die met beveiligingssoftware meekomen.

Een laatste tip: wis de cache, vooral de website-data van de Ziggo en Vodafone websites. Want ook dĂ­e kan je nekken.

Bijdrager
    polansky

Werkt hier nu weer prima op een MBP13.3″

Bijdrager
    jasper050

Extensies uitschakelen hielp niet, vervolgens cache verwijderd alsmede de Silverlight plugin. Safari afgesloten en de computer uit gezet en daarna weer aan dus geen herstart. Ziggo werkt maar toen werkte NPO Plus niet meer want die heeft Silverlight nodig. Deze plugin opnieuw gedownload en wonderbaarlijk nu werken beide programma’s

Bijdrager
    Eagle Eye

Kan de titel van dit draadje veranderd worden?

Ziggo GO en Safari werkt weer:-)

Bijdrager
    Vision1

Ik kan ook bevestigen dat het werkt! Eindelijk!

Bijdrager
    patrickmaur3r

Hier werkt het ook, mocht ook wel eens tijd worden….

Als Ziggo nu ook eindelijk de app voor de Apple TV afmaakt dan ben ik een blij man.:)

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>jasper050 op 25 juni 2020 om 11:18</p>
    Extensies uitschakelen hielp niet, vervolgens cache verwijderd alsmede de Silverlight plugin. Safari afgesloten en de computer uit gezet en daarna weer aan dus geen herstart. Ziggo werkt maar toen werkte NPO Plus niet meer want die heeft Silverlight nodig. Deze plugin opnieuw gedownload en wonderbaarlijk nu werken beide programma’s

Oei, da’s ernstig, dat NPO Plus Silverlight nog gebruikt… Moeten ze echt iets aan gaan doen, want het is qua ondersteuning net zo dood als Flash (en MS trekt er nog eerder definitief de stekker uit dan Adobe (1 september versus 31 december). Ik kan niet nagaan of NPO Plus inderdaad niet werkt zonder SL, want ik heb geen NPO Plus abonnement. Maar terugkijken via NPO Start (niet-Plus) gaat hier prima zonder SL. Enfin, goed dat alles nu weer werkt.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.