7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

Zien vanuit welke plaats website is bezocht? Google?

Wie weet waar ik terecht kan om te zien vanuit welke plaats mijn website is bezocht? Dat was toch een dienst van Google?

Ik weet niet onder welk forum deze vraag moest stellen dus neem me niet kwalijk als ik onder de verkeerde sta.

Moderator
    Strifer

Google Analytics.

Er zijn ook een hoop andere tools die de statistieken van websites bijhouden. Vaak zit er al standaard software bij van je hoster voor je domeinen.

Bijdrager
    avanti

Hoe werkt dat dan? En is dat een gratis dienst?

Moderator
    Strifer

Google Analytics is gratis. Ik beloof dat je een account nog hebt en de code op elke pagina die je hebt moet plaatsen. Hier tref je de informatie aan: http://www.google.com/intl/nl/analytics/

Ik weet niet of je een eigen domein ergens hebt gehost, maar vaak zit daar dus al statistiek software ingebouwd en kun je er via een bepaalde URL van je website al naartoe en op inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. In dat geval neem je even contact op met je provider om te vragen of zij een dergelijke dienst hebben.

Bijdrager
    avanti

thx!

Bijdrager
    Sascha

Ik gebruik naar alle tevredenheid Statcounter voor dit en nog veel meer.

Bijdrager
    Hansi2124
    avanti op 20 januari 2012

Ik weet niet onder welk forum deze vraag moest stellen dus neem me niet kwalijk als ik onder de verkeerde sta.

In ieder geval niet het subforum One More Thing…..:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.