7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    CMD-Z

ZIen hoeveel gebruikers op draadloos netwerk

Ok ok,

Ik weet bijna zeker dat dit al eerder gevraagd is, sorry sorry, maar die zoekfunctie gaat bij mij nooit zo goed.

Heb een sitecom router, en bij het webbrowser menu is geen functie om te zien hoeveel mensen er verbonden zijn aan het netwerk.

Ik heb nu nog geen beveiliging, so im asking for it!

Is er een programma/manier om te zien hoeveel mensen er op het netwerk zitten?

Cheers

Bijdrager
    CMD-Z

En dan niet wake for lan, dit heb ik nog net kunnen vinden via de zoekfunctie, maar dit is niet voor intel macs.

Bijdrager
    wilko

Antwoord: niet echt. Je kan hooguit kijken in de DHCP-tabel van je router. Gewoon even beveiligen is een stuk handiger.

Bijdrager
    foobar

waarom timmer je de boel niet dicht dan?
    dat is helemaal niet zo moeilijk en wel zo veilig…
    wat wil je eigenlijk doen met de gegevens over hoeveel van je buren mee internetten?

Bijdrager
    CMD-Z

Yeah jullie hebben gelijk hoor,
    beveiligen is beter.

Alleen beetje lastig, aangezien ik internet tap via een extender naar de router die in een app. staat waar ik niet bij kan, die persoon is op vakantie.

Ik dacht, voorlopig dan maar mensen eraf kicken, maar goed, dat kan dus niet?

Bijdrager
    foobar

je kan dus in de DHCP-list kijken, maar je kunt ze bij mijn weten niet kicken hoor…

Bijdrager
    machans

Oscar,

Het wordt pas spannend wanneeer je die sitecom route niet beveiligd hebt. Dan jeuken vele handen om daar eens een wachtwoord op te zetten en ben je verbinding kwijt.

Dus dicht timmeren volgens mij kan dat via je browser.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.