3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    baba

zie geen pijltje bij lasso in photoshop 2019

Als ik iets wil selecteren in photoshop 2019 met mijn lasso, zie ik het zwarte pijltje niet, en ook zie ik niet wat en waar ik teken. Ga ik een selectie toevoegen en kies ik boven in balk de 2 vierkantjes, dan zie ik wel wat en waar ik iets selecteer. Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    Blieper

Heb je al in de voorkeuren gekeken, daar kun je je cursor instellen zoals je hem wilt zien tijdens het werken

Bijdrager
    tarmac58

Met de veelhoeklasso heb ik in PS2019 ook wel rare dingen meegemaakt. Dat wat jij beschrijft heel incidenteel, of – als je het raster uitschakelt dat dan opeens de selectie ook onzichtbaar wordt. Saven, PS afsluiten en opnieuw beginnen en dan duimen dat het goed gaat – dat is wat ik doe. Erg wordt het pas als de lasso als het ware aan je muis blijft kleven, dat je een figuur niet kunt sluiten. Dan kan je ook geen ander gereedschap kiezen. Geforceerd stoppen lukt ook niet, je kan niks meer met de muis doen en op zo’n moment weet ik de toetsencombinatie voor geforceerd stoppen natuurlijk ook weer niet te herinneren. En ja, dan zet ik de computer maar even uit. Ach. het gebeurt haast nooit en die aardige mensen van Adobe zullen vast wel eens een update maken waar dit probleem niet meer voorkomt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.