13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Emarc

Zenuwachtig?

Jemig, ik kan me niet bij de introductie van Panther herinneren dat iedereen ook zo zenuwachtig was als dat ie nu is. Allerlei vage topics komen boven drijven over het nu wel of niet clean installen, hoe krijg ik mijn programma’s terug etc.
    Als iedereen het nu eens rustig laat bezinken dat er een hagelnieuw OS aan komt en rustig en kalm zijn logische verstand gaat gebruiken dan je komt er vanzelf achter dat het allemaal niet zo moelijk is en gecompliceerd is als dat de meesten denken.
    Bovendien krijgen we hier op het forum dan ook niet ontelbaar veel topics die allemaal eigenlijk over hetzelfde gaan en bovendien allemaal is op te zoeken in je ‘Help’ in de menubar van de ‘Finder’ of al eens behandeld is hier op het forum in november-december 2003.
    Apple laat iedereen die dat wil al jarenlang op dezelfde manier een upgrade maken.

Het spijt me als het misschien een beetje rot uit mijn strot komt.

Bijdrager
    macpro

Loud and clear!
    :)

Bijdrager
    Hobbes

Vind ik ook
    :sealed:

Bijdrager
    Elstar

De spanning is wat meer opgevoerd dan bij Panther.
    En dit forum heeft inmiddels 5 keer zoveel leden, dat scheelt ook.

Bijdrager
    Nikita

Ajoh, da’s gewoon enthousiasme 8)

Bijdrager
    maceddy

Family pack is besteld 8)

Bijdrager
    iljavanroon
    ”Nikita”

gaat meer de richting op van massahysterie…

Bijdrager
    atimago

een groep dealers zal waarschijnelijk ook vrijdagavond een extra openings avond hebben

Bijdrager
    Mendoza
    ”iljavanroon”
    ”Nikita”

gaat meer de richting op van massahysterie…

precies. en straks start iedereen zijn computer en dan blijkt dat het allemaal min of meer hetzelfde is.
    wat moet dat een teleurstelling worden . . . . . :cry:

Bijdrager
    PICAPICA

ik zie wel wat er komt, maar lig er niet meteen van wakker.
    Eigenlijk ben ik wel blij met hoe het systeem momenteel draait. Nooit echte problemen gehad.
    Hopelijk blijft dat zo,…

Bijdrager
    G3Lay-Z

massahysterie…COUNT ME IN.. neej maar komop.. iedereen is gewoon beetje hiped moet toch kunnen. Het is nou eenmaal zo als je een apple hebt is het gewoon leuk om dat te weten. Maar ik moet wel zeggen dat ik het geloof ik niet zo boeiend vind als vele anderen.. maar ik ben benieuwd

:apple: Kom maar op met dat systeempje

Bijdrager
    Mick

En misschien dat ik het wel heeeel erg verkeerd heb, maar zo ontzettend veel verandert er toch allemaal niet? Ik heb zelf het idee – bot correct me if I’am wrong – dat de overstap van 10.2 naar 10.3 echt stukken groter was dan nu het geval zal zijn bij 10.4. Ik vind de ophef dan ook een beetje overdreven. Maar misschien zie ik het wel verkeerd, dan kan natuurlijk ook. :wink:

Bijdrager
    Deskman

Ik ben eerder bang voor al die mensen die zometeen willen weten wat ze fout gedaan hebben, waarom hun software niet meer werkt, dat photoshop helemaal niet sneller werkt en dat hun printer het ook wel eens fijner heeft gedaan. Of na een clean install met het formatteren van de schijf nu ook de accountgegevens verloren zijn gegaan en waar hun fotoarchief van de afgelopen 3 jaar uithangt.

De prijs van de vooruitgang dus…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.