8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple Focus

zender van de iphone

hoi

ik heb al een paar dagen (na de laatste update van ios) last van het bellen met mijn iphone.
    als ik bel dan hoor ik mijn contact mij niet en ik hoor mijn contacten niet al te goed ik denk dat er iets is met de zender
    ik weet niet wat het probleem is?

en voor de garantie moet ik dan naar mijn provider omdat ik daar de iphone met korting door mijn abonnementof naar de premium reseller gaan.
    en als ik niet weet wat het probleem is waar moet ik dan naar toe?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

mvg,sion

Bijdrager
    Apple Focus

sorry het is een beetje slordig geschreven maar mijn contacten horen mij niet en na een tijdje valt het gesprek weg terwijl ik 5 streepjes heb

Bijdrager
    Rickje

Dan moet je even opnieuw bellen

Bijdrager
    Apple Focus

ik heb dit al de hele dag geprobeerd maar het gebeurt iedere dag

Bijdrager
    1984

Kijk eens in dit draadje :Problemen met bellen :

ikbenkate op 10 mei 2012

Ik heb zojuist m\\\’n iPhone 4 ontvangen van tmobile (volumeknopje is gerepareerd), en ik probeerde iemand te bellen, maar dit lukt niet! Ik hoor niet dat ie \\\’overgaat\\\’ zeg maar, en de persoon kan wel opnemen maar we horen beiden niks. Voor ik m\\\’n iPhone afgaf aan tmobile, kon ik wel gewoon bellen. Weet iemand misschien een oplossing?

http://www.onemorething.nl/community/topic/problemen-met-bellen

Bijdrager
    Apple Focus

en met de garantie dan

Moderator
    Strifer

Daar waar je de telefoon gekocht hebt moet zorg dragen voor de garantie. Heb je hem via T-Mobile, dan zoek je contact met T-Mobile.

Een uitzondering is de Apple Store in Amsterdam (Leidseplein). Je kan hier eventueel terecht bij een Apple Genius en daar je probleem voorleggen.

Bijdrager
    Apple Focus

oke ik ga meteen naar mijn provider ik heb nog maar een week garantie ik woon namelijk in de buurt van Roermond en ga daarvoor niet helemaal naar amsterdam

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.