2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Icepick

Zelfde directory, andere inhoud

Ik heb een Downloads folder waar ik spul uit nieuwsgroepen naar toe laat gaan, maar ook spul van amule en andere apps waar ik tijdelijk even mijn data kwijt moet.
    Nu heb ik het volgende vreemde probleem.. spul dat ik vanuit de nieuwsgroepen haal, of er met de finder plaats, kan ik niet openen met dvd-player.. sterker nog.. als ik dezelfde directory met dvdplayer open, zie ik een hele andere inhoud.. en dit zijn dan files die ik met amule heb gedownload.. Die amule files staan dus wel op mijn harddisk in de download folder.. maar met de finder zie ik ze niet.

Ik heb al zitten kijken of er specifieke rechten op de downloads map stonden, maar dat is niet zo. Het nare is, ik kan dit niet controleren met de files die ik met amule heb gedownload.. want die zie ik dus niet met finder.. alleen met dvd player..

Kent iemand dit vreemde probleem?

Bijdrager
    Nikita

Met het programma WhatSize kan je ook de verborgen bestanden zien op je hardeschijf. En eventueel verwijderen, als je dat zou willen. Plus dat je natuurlijk kan zien hoeveel schijfruimte het nou eigelijk in beslag neemt :)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.