22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:

Bijdrager
    Castor

Zeldmans boek sterk afgeprijs bij Bol.com

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=022fG4qdgRefEMr3J8OhLGpLSWr0ILNolN4=?BOL_OWNER_ID=1001004001959821&Section=BOOK_EN

Adviesprijs: € 35,77
    bol.com prijs: € 25,00
    U bespaart: 30 %

Ik heb hem al, maar voor de twijfelaars is het nu misschien tijd geworden…

Bijdrager
    Aiko

Nog een hoop geld voor een boekie, desondanks de reductie niet onmisselijkmakend is.

Maar ik wacht wel tot de Haagse Bibliotheek ‘m ingekocht heeft… Voor mijn jaarlijks abonnementsgeld krijg ik maar half zo’n boek.

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    Sad

Zeg johnny cash doe eens effe normaal en on-topic of post anders niet. En het promoten van illegaal kopieren doen we hier ook niet.

Mooi boek trouwens, dat boek. Ik heb hem besteld!

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    Deskman

Dingen kopen waar je niet in geïnteresserd bent is dom. Dingen kopiëren waar je niet in geïnteresseerd bent is dom en illegaal.
    Ik zal dus van mijn leven geen originele of gekopiëerde CD van J.Cash in mijn rek willen hebben. Niet in geïnteresseerd. Maar wat interesseert jou dat…

Bijdrager
    Aiko
    ”Castor”

Ik heb hem al, maar voor de twijfelaars is het nu misschien tijd geworden…

Maar, ik begrijp dat je ‘m bij deze aanprijst aan zij die ‘m niet hebben?
    Mag ik zo vrij zijn te vragen wat dit boek aanprijsbaar maakt? Welk inzicht levert dit boek? Als ik het goed heb over een goed en gestandaardiseerd gebruik van CSS?

Ha ha, grappig dat het boek “The Legend Zelda Official Strategy Guide for Gamecube” schijnbaar ook gekocht worden door zij die het boek van Zeldman kochten, zo zegt men onder het kopje “Liefhebbers van dit boek bestelden ook”… Een mooie aanwijzing dat dergelijke marketingtechnische kreten gewoon gegenereerd worden door (delen van?) steekwoorden met elkaar te vergelijken en dat het ‘niet echt zo is’ dat mensen behalve die ene titel ook die andere kopen?

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    Sad

Ja maar het is off-topic geblaat. (Excuse my French). Iemand vertelt hier dat een Web boek in de aanbieding is. Das een nuttige tip. Het topic is in 1 klap weer teniet gedaan door iemand die met 86 zonnebrillen emoticons vertelt “nee joh gewoon kopieren dat is lucratief”.

En ik heb ook niet alles legaal maar ik ga niet lopen verkondigen “o gewoon effe lenen van iemand en dan kopieren”.

Sorry dat ik zo zeik, maar ik ben het met Adriaan eens dat het Lounge gevoel bij iedereen gewoon in alle serieuze topics ook wordt gepropt. Daar ben jij nu het slachtoffer van JohnnyCash, maar je bent 1 van de vele voorbeelden.

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    Deskman
    ”johnny_cash”

geen intresse in kopen is wat anders als intresse hebben in het gene waar je geen intresse in hebt te kopen. En even om mis verstanden te voorkomen. ik heb Geen enkele cd van johnny cash gekopieerd allemaal legaal!. maar ik dacht eregen te hebben gelezen dat als je iets huurt dat je een kopie mocht maken voor eigen gebruik….

Alle kopiën zijn eigenlijk illegaal, maar het is binnen de wet niet huodbaar om van een CD die je hebt niet voor eigen gebruik een kopie te mogen maken. Kopieren van CD’s van de bieb mag niet en evenzo van boeken niet.
    Maar er zijn mensen die nergens bezwaar tegen hebben. Zo wordt er kwistig gehandeld in studentenlicenties en kun je voor de PC her en der verzamelCD’s (DVD’s) kópen met gekopiëerde software.
    Maar niet alles wat kan mag. (en niet alles wat mag kan, maar dit terzijde)

Verder is Zeldman een held die het internet 5x zo snel zou maken als iedereen zich aan zijn regels van eenvoud en goed webmasterschap zou houden. Bovendien leuk geschreven met een prettig soort Amerikaanse humor.

Bijdrager
    sally
    ”Deskman”

Verder is Zeldman een held die het internet 5x zo snel zou maken als iedereen zich aan zijn regels van eenvoud en goed webmasterschap zou houden. Bovendien leuk geschreven met een prettig soort Amerikaanse humor.

Hoera, toch nog twee zinnetjes gevonden over wie ook weer en waarom.

Bijdrager
    iBert

Ik heb het boek ook al enkele maanden, en het is zeer verslavend. Niet alleen als inleiding, maar ook als naslagwerk. Het behandelt naast het correcte gebruik van CSS ook XHTML, toegankelijkheid,…

Aan Zeldman en zijn medewerkers hebben we erg veel te danken, het zijn pioniers van een nieuw tijdperk op het web.

Bijdrager
    Syndic

Ik heb ‘m maandag binnengekregen, heel toevallig ook bij Bol.com gekocht voor dat leuke prijsje 8) Het leest zeer prettig weg en ik heb nu al door dat je dit boek makkelijk 4 x kan lezen zonder verveeld te raken. Heb sommige paragrafen nu al 3 x doorgelezen en er gaan steeds meer lichtjes branden :wink:

Bijdrager
    iBert
    ”Syndic”

Ik heb ‘m maandag binnengekregen, heel toevallig ook bij Bol.com gekocht voor dat leuke prijsje 8) Het leest zeer prettig weg en ik heb nu al door dat je dit boek makkelijk 4 x kan lezen zonder verveeld te raken. Heb sommige paragrafen nu al 3 x doorgelezen en er gaan steeds meer lichtjes branden :wink:

…en zo begint het. Voor je het weet schaam je je over de rotcode die je hiervoor schreef. Klinkt bijna als groepstherapie:D

Bijdrager
    Syndic

Een warm welkom bij de CSS sekte :P :D erg hè… but it feels darn good 8)

Bijdrager
    Chris Meijburg

Ik heb Zeldman’s boek nu ook al een tijdje, en het wertk inderdaad zeer verslavend!
    Heeft iemand nog een goede tip voor een vervolg boek, dat in dezelfde luchtige maar praktische stijl geschreven is?

Bijdrager
    freshface

De prijs van het boek is al opgeslagen naar 32 euro !

Bijdrager
    WebJ

Konijn, dan is die hier goedkoper…

Bijdrager
    MacBeer

Vanmorgen las ik in dit boek dat tabellen oorspronkelijk nooit bedoeld zijn als containers van afbeeldingen en layout-elementen, maar als containers van tabular data……………. :sealed:
    Het is verbazend dat ik hier nu pas achter kom, maar het is waar, dit gedrag is ons aangeleerd.
    De sites die ik met veel gepuzzel en gedoe met tabellen maakte kan ik (volgens Zeldman) met slechts een paar regeltjes CSS voor elkaar klrijgen.
    Ook heb ik dan bij evt. aanpassingen geen probleem met tabellen die volledig uit hun verband gerukt worden.

Ik ben nog in het begin van dit boek, maar ik krijg de indruk dat het niet een boek is dat CSS vanaf het begin behandelt. Maar dit boek is absoluut een must voor iedereen die websites maakt, beheert en eigenaars van sites!

Bijdrager
    Castor
    ”Chris

Ik heb Zeldman’s boek nu ook al een tijdje, en het wertk inderdaad zeer verslavend!
    Heeft iemand nog een goede tip voor een vervolg boek, dat in dezelfde luchtige maar praktische stijl geschreven is?

Hier is een link naar de site bij het boek van Christopher Schmitt, met een proefhoofdstuk. Het is niet echt een vervolgboek, maar wel goed geschreven.
    Begint wel weer bij het begin; de aanleiding voor CSS.

Eric Meyer (vriendje van Zeldman en (mede)CSS goeroe) komt binnenkort met de 2e editie van zijn CSS boek bij O’reilly. Behandelt o.a. de CSS 2.1 standaard.

Bijdrager
    HSL

weet iemand waar je het boek nu nog heel goedkoop op internet kan bestellen?

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.