5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MichMich

‘Zeg ken jij nog een goeie…’

Ik hoor het geregeld, in mijn netwerk:

“Zeg, ken jij nog een goeie Programmeur?”, “Zeg, ken jij nog een goeie Designer?”, “Zeg, ken jij nog een goeie Flasher?”

Uiteraard, maar het blijft lastig om de vraag en het aanbod te centraliseren. Ook vandaag kreeg ik weer de vraag of ik nog een student kende die zin had in een PHP/HTML/Design opdrachtje.

Dit heeft me er toe aangezet een Freelance Klus Twitter account te openen:

Mocht je dus een enthousiaste freelancer zijn, voeg deze dan toe… Wie weet staan er in de toekomst leuke opdrachten voor je bij! Scheelt mij weer een hoop zoekwerk!

Bijdrager
    prullenbak

Die mensen hebben zeker nooit van linkedin gehoord?

Die hele site is volledig gebouwd rondom het idee “kent iemand in mijn netwerk nog een goede…”

Maar misshcien kan je twitter account een leuke aanvulling zijn. Goed idee. Toch zou ik persoonlijk eerder gewoon aan mijn eigen followers vragen als iemand aan mij vroeg “ken jij nog een goede…”

Ach dat is het met twitter, iedereen gebruikt het op zijn eigen manier. Als ik op zoek was naar een klus zou k je volgen, maar op t moment heb ik t druk genoeg met 2 banen:P

Geblokkeerd
    Anoniem

/me is met Prulletje: LinkedIn hoezee!

Heb ’t zelfs achterop m’n visitekaartjes staan: “Of course I’m on LinkedIn! ^_^”, met de URL naar m’n profiel.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Leuk idee!:) Ik houd me aanbevolen maar niet via twitter;)

Bijdrager
    sturb

Voor kleine projectjes is ga ik niet mijn linkedin netwerk aanspreken. Twitter kan dan denk ik wel snel mensen bij elkaar brengen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.