13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Zattoo bèta live in België (gratis internet TV)

Ter info.

Bijna iedereen kent Joost, en een aantal mensen zullen er inmiddels een account hebben… waaronder ik. Het grote probleem van Joost vind ik het feit dat ze nog steeds geen PPC-versie voor de Mac hebben (= mijn hoofdcomputer), én de de extreem lage kwaliteit van datgene dat ze aanbieden. Ik heb geen behoefte om 20 uur per dag naar één of ander Albanees kanaal over darts te kijken.

Lang geleden had ik me daarom opgegeven voor Zattoo, een Zwitsers bedrijf dat vergelijkbaar is met Joost… maar “normale” zenders streamt. Vandaag zat ik m’n spam-box op te ruimen en stootte op een invite van Zattoo. Op dit moment draait hun bèta ook in België, met: Al Jazeera (English), Deutsche Welle, France 24 (English), la une, la deux, Lux tv, The Poker Channel, SF info, sumo.tv, TVP Polonia, vijf en VT4.

Eerste indruk: impressive! Mooie, strakke player voor de Mac (slechts 8,4 MB groot & universal), streaming loopt soepeler dan Joost (nog geen hiccup gezien) en een mooie, cleane interface.

Voor iedereen die in België woont en het wil proberen: https://zattoo.com/register

Enjoy!

Bijdrager
    superluuk

werkt niet in NL?

Inactief
    Anoniem
    ”Zattoo”

The service is currently restricted to Switzerland, Denmark, Spain, Germany, United Kingdom and Belgium.

Klopt… voorlopig niet beschikbaar in Nederland. Maar het aanbod is best oké… vandaag op VT4: The Simpsons, Friends en de film The Rock.

Bijdrager
    n8n

Worden NL isp’s geblockt (zo heten die toch? :P) of werkt het anders. Kan ik het dan wel proberen via een proxy-server, en zo ja hoe gaat dat in z’n werk :innocent:

edit, heb het zojuist bij Demon geprobeerd maar dan krijg ik 403 errors op alle websites, ik ga er maar van uit iets fout te doen:P

Bijdrager
    baziel

WOoow, dit is echt te gek! Ik ben nu de simpsons aan het kijken.. 8)

Bijdrager
    jackybe67

Thx voor de tip !!!!!!!!

Bijdrager
    baziel

Hopelijk komen er binnenkort nieuwe zenders, `VTM of kanaal2

Bijdrager
    Marresc

Alle chance dat ik oneindige bandbreedte heb. :P

Inactief
    Anoniem

Over het gebruik aan bandwidth heb ik nog weinig kunnen vinden. In tegenstelling tot Joost upload je in elk geval niets… het gaat enkel down. Volgens Activiteitenweergave is het iets van een 50 KB per seconde.

Bijdrager
    bassbug

Als iemand in belgie een nieuwe registratie aanmaakt, kan je in NL dan toch inloggen en bekijken? :P

Inactief
    Anoniem

Nope… ze kijken naar je ip-adres, zo weten ze uit welk land je komt. Je zou het via een proxy-server kunnen proberen, maar die zijn meestal niet snel genoeg voor dergelijke dingen.

Bijdrager
    TurkishDelight

klinkt interessant..
    hoop dat ze ook NL in de toekomst toevoegen aan het lijstje.. :cry:

Inactief
    Anoniem

Sinds vandaag zit er trouwens ook ABC News (US of A) in het pakket.:D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.