7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kers

zal ik het doen of zal ik het laten…

Hallo allemaal,
    ik ben in het bezit van een ipod die ik lekker aan het vullen ben met hele mooie muziek. Maar ik heb een vraag waar iemand mij misschien een antwoord op kan geven.

Na een aantal nare ervaringen ben ik er achter gekomen dat als ik automisch muziek laden doe de muziek die al wel op de ipod stond maar die ik al in itunes had gewist ook weer van mijn ipod werd afgehaalt. Deze functie heb ik dus op handmatig gezet. Nu vroeg ik mij af als ik mijn ipod aansluit op een andere mac met dus andere muziek hij me eerst zal vragen of ik het handmatig wil laden of dat ie het gelijk automatisch zal doen zodat ik dus al mijn muziek kwijt ben die er al op staat (ik durf het niet uit te proberen, ik heb hem al voor 10 gb vol staan, beetje zonde als het toch niet gaat)

groetjes Nancy

Bijdrager
    boekeloo

Volgens mij gaat dat wel. Hij vraagt dan aan je of je je realiseert dat je aan een andere computer hangt. Dan moet je wel het goede antwoord geven.

Zal ik het eens voor je proberen.

Even wachten.

Bijdrager
    ronald

Als je ipod op een andere mac aansluit kan je vervolgens weer netjes aangeven hoe bij te werken, in dit geval dus handmatig.

ik heb geen probleem ondervonden door mijn ipod op mijn andere mac aan te sluiten.

maar ik zou sowieso even backup maken als je schijfruimte hebt.

gr

Bijdrager
    quirinus

Zou er mee oppassen…:? Ben zelf hiermee (op twee verschillende pc’s) hiermee 2 keer al m’n muziek mee kwijtgeraakt….:cry:
    David

Bijdrager
    boekeloo

Nou het lukte me niet om t uit testen voor je. Ik had de iPod al kennenlijk eens op mijn andere systemen aangesloten gehad, want ze stonden op HANDMATIG.

MAAR VOLGENS MIJ VRAAGT HIJ EERST OF JE JE WEL REALISEERT OF JE OP EEN ANDER SYSTEEM ZIT…

Als je hem aansluit voor de eerste keer staat ie default op automatisch en dit kan je pas aanpassen als je iPod eraanhangt dat is het probleem.

succes

Bijdrager
    kers

hmmm, een back up maken gaat niet, er zit een 6 gb harde schijf op. “Volgens mij” is dus een erg lastig advies, wie geeft mij de “ik weet het zeker”?

Bijdrager
    boekeloo

Ik wil van het weekend wel even proberen bij vriend met iMac

Dan weten we het zeker…

Maar dan moet je nog wel even geduld hebben een paar dagen….

stuur me maar een pb-tje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.