7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    BenDover

zakelijkvoordelig iPhone

Link
    Is dat nog een aardige aanbieding, gaat wel per 2.

Bijdrager
    Chantal C.
    ”T-Mobile”

T-Mobile Zakelijk Optimaal is het ideale groepsabonnement voor elk bedrijf met vier of meer mobiele aansluitingen.

Ik heb zakelijk relax 300 met een iPhone (belgische).

Bijdrager
    koolmees

ik zat zo te kijken, een zakelijk abonnement is stukken goedkoper dan een normaal abbo.. je betaalt minder voor ’t toestel, tijdelijk geen activatiekosten en je betaalt minder per maand..

mogelijk of zit er ’n addertje onder ’t gras?

Kees

Bijdrager
    rvanloosen
    ”koolmees”

ik zat zo te kijken, een zakelijk abonnement is stukken goedkoper dan een normaal abbo.. je betaalt minder voor ’t toestel, tijdelijk geen activatiekosten en je betaalt minder per maand..

mogelijk of zit er ’n addertje onder ’t gras?

Kees

Ja, Wouter Bos zit onder het gras. De zakelijke prijzen zijn zonder BTW. Activatiekosten zijn er idd niet bij zakelijke abonnementen.

Bijdrager
    koolmees

Dus met BTW zouden ’t precies dezelfde prijzen zijn :roll:?

Maar je kan dus ook gewoon als particulier via deze manier aan je iPhone komen? Lijkt me sterk, maar toch.. Je hoeft geen kopie van de KvK oid te hebben?

Bijdrager
    Neptunus

Het lijkt me dat je een bedrijf moet hebben voor een zakelijk abonnement he?:P

Bijdrager
    rvanloosen
    ”koolmees”

Dus met BTW zouden ’t precies dezelfde prijzen zijn :roll:?

Duh! Even een voorbeeld dan maar. Het i300 zakelijk abonnement is 37,77 doe dat eens maal 1,19 (BTW is immers 19%) et voila 44,95!!

”koolmees”

Maar je kan dus ook gewoon als particulier via deze manier aan je iPhone komen? Lijkt me sterk, maar toch.. Je hoeft geen kopie van de KvK oid te hebben?

Uiteraard moet het wel een bestelling van een bedrijf zijn he. Wordt aan de hand van KvK gecontroleerd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.