11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mavje

Zakelijk?

Klopt het dat ik het forum onderdeel zakelijk mis?

Ik heb een paar vragen over het gebruik van 50+ iPhones in een zakelijke omgeving. In welk onderdeel van het forum moet ik zijn?

Bijdrager
    KarelWillem

Nou, ik denk gewoon hier:
    http://www.onemorething.nl/community/forum/iphone-en-ipod-touch-software

Zakelijk of niet zakelijk maakt verder weinig uit.

50+ iPhones lijken hierop? :lol:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik denk dat je met vragen over dit soort aantallen beter bij Apple of T-Mobile zelf kan informeren.

Bijdrager
    Pieterr

+1.

Bijdrager
    KarelWillem

Je weet nog niet wat hij wil vragen. Dus die conclusie is lichtelijk voorbarig.:smile:

Bijdrager
    mavje

Op dit moment worden iPhones bij ons uitgegeven als consumenten apparaat. M.a.w. hier heb je een doosje, zoek het uit. Wat we willen is over-the-air installatie van apps en settings.

Bijv. 1x skype installeren op alle iPhones, zodat dat we ze fysiek op de helpdesk aan een computer moeten hangen.

Heb je hiervoor aanvullende software nodig voor het beheer van meer dan vijftig iPhones?
    Welke software is dat?

Bijdrager
    readefries

Je kunt het programma iPhone Configuration Utility gebruiken om instellingsprofielen (mail, exchange, ldap, caldav, vpn, certificaten e.d) voor de iPhone te maken. Deze instellingen kun je op de iPhone laden met een kabel, of via een weburl of mail.

Hoe het met apps gaat, weet ik eigenlijk nog niet. Het is ook iets wat wij binnen ons bedrijf aan het uitzoeken zijn.

Bijdrager
    Hansi2124
    KarelWillem op 25 juni 2010

Nou, ik denk gewoon hier:
    http://www.onemorething.nl/community/forum/iphone-en-ipod-touch-software
    Zakelijk of niet zakelijk maakt verder weinig uit.

Je hebt gelijk KW. Ik heb het daarom even naar het juiste forum verplaatst.

Bijdrager
    readefries
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.