17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Dustin24

Zakelijk of normaal iPhone 4S abbo?

Wat is het verschil tussen een zakelijk iPhone en een “normaal” abonnement?

Bijdrager
    Star65

Bijna niks behalve de naam.
    Gewoon verkooptruc en een zakelijk abonnement kun je op bedrijfsnaam laten zetten. Dit is met een normaal abonnement, dacht ik, niet mogelijk.
    Tenminste, zo is/was het bij Vodafone.

Bijdrager
    Dustin24

Oke bedankt, dan weet ik genoeg.

Bijdrager
    fatboysmart

En zakelijke abonnementen worden vaak excl. BTW aangegeven, daarom lijken ze vaak goedkoper, maar als je de BTW er weer bij optelt maakt het weinig uit.

Bijdrager
    juwlez

@Star65

Particulieren abonnementen kan je ook op een bedrijfsnaam zetten, maar andersom niet.

Bijdrager
    juwlez

Soms zit er trouwens degelijk voordeel in, bij een iphone 35 is de iphone 4 16gb tijdelijk gratis bij VF, dus heb je ca 40 euro p/m kosten. bij particulier is die momenteel bij 45 euro ofzo gratis. doess, zakelijk zou dan goedkoper uitkomen..

Bijdrager
    leovanh

En als je een bedrijf hebt, kun je de btw terug krijgen. Daarvoor heb je dan dat zakelijke abo voor nodig.

Bijdrager
    N3RD

En iets wat voor mijn erg interessant is als grensstreek bewoner: bij zakelijk VF worden minuten in buitenland uit bundel gehaald. Bij particulier VF niet… extra kosten boven/naast bundel.

Bijdrager
    N3RD
    juwlez op 19 oktober 2011

Soms zit er trouwens degelijk voordeel in, bij een iphone 35 is de iphone 4 16gb tijdelijk gratis bij VF, dus heb je ca 40 euro p/m kosten. bij particulier is die momenteel bij 45 euro ofzo gratis. doess, zakelijk zou dan goedkoper uitkomen..

Waar dan? De 8GB variant zul je bedoelen…

Bijdrager
    juwlez

Nee, de 16 gb is tot heden (indien nog beschikbaar, in de winkels soms nog wel) gratis bij een iphone zakelijk 35, check maar in oudere folders online.

Bijdrager
    N3RD

Nu maak je me aan het twijfelen… 4 16GB of 4S 16GB + bijbetaling… :slant:

Bijdrager
    Afroman

4 16Gb verkopen ze niet…

en enkel de 3GS is gratis.

Bijdrager
    juwlez

De 16gb hebben ze nog regelmatig in de winkels en of Vodafone.nl enne, de 8gb is bij 39,50 p/m al gratis.

Persoonlijk zou ik die bijbetaling er voor over hebben, heb je in iig de recentste. Je zit er toch even aan vast..

Bijdrager
    iRoyco

mits je een eenmanszaak hebt zoals ik moet je gewoon het voordeligste nemen. Je mag een telefoonnota op je naam als volledig aftrekbare factuur inboeken, doe ik ook. Als je een BV hebt, dan kan dat niet, daar zijn de zakelijke abonnementen een must om het af te kunnen trekken.

Ik zelf heb T-mobile flex uit 2006 en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naar een zakelijk abo te gaan. (bel nu buiten de bundel voor +/-6 cent incl BTW)

Bijdrager
    N3RD

Uiteindelijk heb ik volgende besteld:
    – particulier 200min VF met iPhone 4 8 GB (89,- bij betalen foon)
    – zakelijk 50,- VF met iPhone 4S 16GB (geen bijbetaling foon)

Bijdrager
    juwlez

opzich een mooie deal, waarom zet je dat particuliere abo ook niet op je bedrijfsnaam?

Bijdrager
    N3RD

Omdat ik het werk nog(!) wel helemaal alleen aankan. Over twee jaar bekijken we de zaken nogmaals en als dan blijkt dat mijn vriendin hier en daar bijspringt wordt dat abonnement ook zakelijk.
    Niet proberen onderste uit kan te verkrijgen…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.