7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Swisi

Zagg bestelling: Wie helpt mij verder?

Dag

Ik zou graag een screenprotector op zagg.com willen bestellen voor mijn (komende) iPad2.
    Echter, heb ik niet de juiste betaalmiddelen.

Is er iemand, die ik screenprints doorstuur met wat ik zou moeten hebben, etc. die het voor mij wilt bestellen en betalen en dat ik het daarna (of eerst) betaal aan die persoon. Nadat deze persoon het ontvangen heeft per post, stuurt hij/zij het pakketje door.:)

Die persoon mag er eenklein beetje winst op hebben.;)

Wie helpt me verder? (liefst een betrouwbaar lid)
    Swisi

Bijdrager
    iLarsNL

je kunt toch via paypal je ideal instellen en zo betalen?

edit: tenzij je geen internet bankieren hebt, dan heb ik het bovenstaande niet gezegd.. :sealed:

Bijdrager
    SunKeeper

En eigenlijk mag je hier niet handelen, of aansporen tot handelen. (adverteren) Al weet ik niet of het zo heel duidelijk in de huisregels staat beschreven.

Is er geen buurman of familielid die dat voor je kan doen?

Een eventuele andere persoon kan wel jouw adres als verzendadres gebruiken, scheelt weer wat doorstuurkosten.:wink:

Bijdrager
    Swisi

Nee, inderdaag geen internetbankieren.
    Dat van het adres was ik even vergeten, het factuuradres moet wel op die persoon staan voor de betaling.;)

Ik wil hier niet vollebak gaan handelen, maar help me gewoon verder.:p
    29 april iPad2 binnen, zou graag een achterkant protector hebben.

Ik betaal die persoon via overschrijving.

Bijdrager
    hansiedejong

Kan je vader je niet helpen. Iedereen kan tegenwoordig toch internetbankieren?

Bijdrager
    tinus_omt

Een irritant probleem met Zagg is dat je met allerlei betaalmiddelen de screenprotectors kunt kopen, maar als je gebruik wil maken van de levenslange garantie heb je een creditcard nodig.

Bijdrager
    Hansi2124
    Swisi op 10 april 2011

Wie helpt me verder? (liefst een betrouwbaar lid)
    Iedereen die zich aanbiedt, vindt zichzelf betrouwbaar. Zelfs de meest onbetrouwbare….

Omdat OMT hierin geen rol wenst te spelen, juist onder meer vanwege bovenstaande bewering van mij, hoort deze vraag niet thuis op dit forum.

Vraag dan inderdaad een goede bekende (familielid of zo).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.