One More Thing » Community » Forum » Algemeen » One More Thing » Zag ineens Koen verschijnen

Zag ineens Koen verschijnen

Profielfoto van Mrwhoopie

Mrwhoopie op 14 juli 2017 #

https://www.facebook.com/fieroppolitie/videos/887857358032844/

Heftig 😢

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Video URL aangepast
Profielfoto van csteelooper

csteelooper op 14 juli 2017 #

Holy smokes… Geloof niet dat ik er ooit langs was gekomen als ik niet op deze link klikte…

Ik zit regelmatig in de auto bij mensen die denken dat ze het kunnen (de smartphone gebruiken en veilig rijden tegelijk) en dan voel je weleens dat het bijna mis gaat… Niet prettig… Ik geloof echt niet dat er ook maar één persoon op deze aardkloot rondloopt die het écht kan. Eigenlijk zou er ook naar veiligere oplossingen gezocht moeten worden voor mensen die beroepsmatig een scherm in de auto moeten hebben (lees: (taxi-)chauffeurs)) want ook daar gaat het regelmatig (bijna) mis en dat is dan bijna altijd met passagiers in de wagen…

Profielfoto van madcat

madcat op 14 juli 2017 #

Goed dat Koen zich hier voor in zet, hij had het al eens vaker verteld.
Maar ik hoop dat dit soort reclames invloed heeft op mensen.

Profielfoto van Pivni Pes

Pivni Pes op 14 juli 2017 #

Ik weet niet wie Koen is, maar is hij de persoon die aan het einde zijn verhaal doet over dat ongeluk?

Profielfoto van madcat

madcat op 14 juli 2017 #

Koen is iemand die 12 jaar van zijn leven in onemorething heeft gestopt om apple binnen nederland wat meer bekendheid te geven.
Kijk eens een podcastje zou ik zeggen..

Maar ja die man aan het eind inderdaad.

Profielfoto van SvS

SvS op 14 juli 2017 #

Steengoede film.

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 14 juli 2017 #

https://www.onemorething.nl/over/ => Koen van Tongeren

Had het bij Jelinek Jinek gezien. Goed gedaan, Koen! Petje af.

Profielfoto van Jakko Westerbeke

Jakko Westerbeke op 14 juli 2017 #

GoeieDag op 14 juli 2017

Had het bij Jelinek gezien.

De kliniek?

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 14 juli 2017 #

Lol, val ik even door de mand met deze verspreking…:-D

Profielfoto van Furbz

Furbz op 14 juli 2017 #

Kippenvel

Profielfoto van Raymon

Raymon [moderator] op 14 juli 2017 #

Dit is inderdaad een tragische gebeurtenis in het leven van voormalig collega Koen. Goed dat hij zich nog steeds inzet in awareness voor de gevaren van een smartphone in de auto.

Profielfoto van Koekenbakker

Koekenbakker op 14 juli 2017 #

Goed bezig koen
Ik ben me er altijd erg van bewust.

Ik ben ook tegen touch screens in auto’s,
Je kunt namelijk niet op de tast even het volume of de verwarming aanpassen.
Ik vindt dat die zaken altijd op de tast moeten kunnen zodat je ogen van de weg hoef te halen

Pivni Pes op 14 juli 2017 #

madcat op 14 juli 2017

Koen is iemand die 12 jaar van zijn leven in onemorething heeft gestopt om apple binnen nederland wat meer bekendheid te geven.

Podcast kijk ik nooit, geen interesse in.
Wat betreft die 12 jaar en Apple bekend maken is voor mij niet zo belangrijk, ieder moet met zijn tijd doen wat hem goed dunkt.
Wat ik wel belangenrijk vindt is dat dit over iemand gaat die een flinke fout heeft gemaakt (waarschijnlijk ook voor veroordeeld mag ik aannemen).
Dit is een flinke klap geweest in het leven van een aantal mensen waaronder ook Koen dus.
Ik vindt het heel sterk, netjes en respectvol dat hij zich niet verschuilt, maar dat hij naar buiten treed en zich inzet om andere mensen te helpen en/of tot nadenken zet wat zij fout doen.
Hier heb ik echt respect voor.

Profielfoto van Mrwhoopie

Mrwhoopie op 14 juli 2017 #

@raymon is Koen geen lid meer van de redactie?Vond zijn inbreng altijd wel leuk, net een iets andere kijk dan de meeste.

Profielfoto van MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 15 juli 2017 #

Pivni op 14 juli 2017
madcat op 14 juli 2017

Wat betreft die 12 jaar en Apple bekend maken is voor mij niet zo belangrijk, ieder moet met zijn tijd doen wat hem goed dunkt.
Wat ik wel belangenrijk vindt is dat dit over iemand gaat die een flinke fout heeft gemaakt (waarschijnlijk ook voor veroordeeld mag ik aannemen)

In dit geval lijkt mij het schuldgevoel genoeg straf, vind je zelf ook niet?

Pivni Pes op 16 juli 2017 #

MoNdO op 15 juli 2017

In dit geval lijkt mij het schuldgevoel genoeg straf, vind je zelf ook niet?

In mijn stukje tekst doelde ik meer op dat in deze topic dit verhaal belangenrijker is dan de 12 jaar werk welke hij heeft verricht voor deze site.
Ik ken Koen niet en wellicht heeft hij goed werk verricht, maar nogmaals is dat op dit moment niet van belang.
Of dat een schuldgevoel voldoende straf is kan ik niet over oordelende, ik ben geen rechter.
In mijn optiek is er spraken van dood door schuld, de rechter zal hier een draai aan hebben gegeven, maar ook dit is voor mijn niet te spraken.
Ik ga en wil hem er niet op veroordelen, terwijl veel mensen dit wel doen terwijl ze totaal niets van de hoed en de rand weten.
Wat ik wel zie in het filmpje en de opnamen bij Pauw is dat er iemand zit met schuldgevoel en dat het hem niet in de koude kleren is gaan zitten.

Profielfoto van Poezenbeest

Poezenbeest [moderator] op 04 augustus 2017 #

Ik kende deze spot voor Interpolis niet, maar vind het eigenlijk jammer dat het een spotje voor Interpolis is en geen SIRE-spot of zoiets. Desondanks een steengoed filmpje, dat niet vaak genoeg gedeeld kan worden.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 04 augustus 2017 #

Er wordt ook niet gezegd dat Apple dat nodig heeft, maar dat hij een flinke tijd van zijn leven heeft gestopt om Apple meer bekendheid te geven in Nederland. Niet meer en niet minder.

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 04 augustus 2017 #

Topic opgeschoond.
Probeer het niet persoonlijk te spelen, wie dan ook.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 04 augustus 2017 #

Poezenbeest op 04 augustus 2017

Ik kende deze spot voor Interpolis niet, maar vind het eigenlijk jammer dat het een spotje voor Interpolis is en geen SIRE-spot of zoiets. Desondanks een steengoed filmpje, dat niet vaak genoeg gedeeld kan worden.

Heb je het origineel ook gezien?

Profielfoto van SusanUSA

SusanUSA op 05 augustus 2017 #

Niet ter zake doende link verwijderd

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van Night Night.
Profielfoto van Stirf

Stirf op 05 augustus 2017 #

Nee. Feit is dat jij laat blijken dat je niet begrijpend kan lezen. Misschien komt dat door je achtergrond en dat je daardoor de nederlandse taal niet volledig machtig ben. Ik reageer bijna nooit meer hier, maar dit moest ik even kwijt.
Vergelijk het met dat Nederlanders die moeite hebben met de echte Engelse taal. Deze zit vol met kwinkslagen, die bijna niemand door heeft.
Probeer dat in je achterhoofd te houden en toon ook eens wat meer empathisch vermogen.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 05 augustus 2017 #

Slotje ligt al klaar.

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 05 augustus 2017 #

SusanUSA op 05 augustus 2017

Niet scheinheilig doen: feit is dat een mening over een voormalig eigenaar die niet wordt gedeeld door meneer de mod als een belediging wordt gezien.

Ik geloof direct dat JIJ dat zo ziet.
Maar geloof me, ook beledigingen naar anderen halen we weg, en niet alleen van jou.

Profielfoto van SusanUSA

SusanUSA op 05 augustus 2017 #

Niet ter zake doende link verwijderd

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van Night Night.
Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 05 augustus 2017 #

En om verder escalatie te voorkomen, even een slotje zodat iedereen kan afkoelen.

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 07 augustus 2017 #

Topic weer geopend, hopelijk kan iedereen zich nu weer gedragen.

Profielfoto van Barika Cala Saidah

Barika Cala Saidah op 23 augustus 2017 #

Nou, schijnbaar is iedereen inderdaad afgekoeld, cool slot dat jullie hebben!

Profielfoto van Barika Cala Saidah

Barika Cala Saidah op 23 augustus 2017 #

Omg, ik zie mijn woordspeling nu pas ;-D

Profielfoto van html-junky

html-junky op 06 september 2017 #

Het is een mooie spot, iedereen maakt fouten, het belangrijkste is wat je ermee doet. Als Koen het niet was geweest was iemand anders dat en misschien deed die persoon daar helemaal niks mee. Waardoor er misschien onnodig nog meer slachtoffers gaan vallen. Nu krijgt men meer bewustzijn.

Over dit topic

Gestart op 14 juli 2017 door Mrwhoopie

Laatste reactie door html-junky

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?