8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

zacht (!) eenvoudig hoesje iPhone

Ik ben dringend op zoek naar een geschikt hoesje, neutrale kleur (een simpel “zakje” waar ik hem in kan steken en uit kan halen als ik hem nodig heb, dus geen “skin”, geen speciale kliksystemen of weetikveelwatdanook), waarvan de belangrijkste eigenschap is dat hij echt effectief vanbinnen zacht is zodat er geen extra vegen opkomen. Zo eentje had ik namelijk al, van Krusell, maar de binnenzijde was veel te hard.. extra vegen dus en dat wil ik helemaal niet.

In de winkel kan ik zoiets niet zien of voelen vanuit de verpakking, en het hoesje uit de verpakking halen is meestal niet mogelijk, dus zou ik graag willen weten of iemand me hierbij kan helpen en ervaringen heeft?

(Liefst iets dat ik online kan bestellen of zo)

Bijdrager
    MaCrave

Ik had er enige tijd geleden een besteld bij manongarritsen zij maakt ze van vilt, in allerlei kleuren.

Gr.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik ben zelf erg te spreken over dit hoesje:
    http://store.apple.com/nl/product/H2332ZM/A?fnode=MTY1NDA0NA&mco=MTk3MTM0NTY

Van buiten stevig leer dat je ook nog netjes schoon kan maken. De binnenkant is van zacht suède wat er meteen voor zorgt dat je display mooi schoon blijft.

En anders zijn de bekende iPod sokjes misschien een optie?

Bijdrager
    stavos

Hier ook een tevreden Sena gebruiker. (voor zowel een iPhone 4 als een iPod Touch)

Bijdrager
    Betinker

Ook hier een tevreden SENA gebruiker voor de iPhone 4. De eerste week is het hoesje een beetje stug, maar nu werkt het prima, en mooi zacht van binnen. 18,0 euro meen ik me nog te herinneren (promoactie)

Bijdrager
    deSpaanseRente

Bedankt voor de tips, vooral de hoesjes van manon garritsen vind ik wel érg mooi!

Bijdrager
    Zodiack
    Bijdrager
    deSpaanseRente

Ik heb ondertussen al een hoesje van manon garritsen besteld omdat ik het er zo mooi vond uitzien, maar toch bedankt uiteraard voor de andere reacties:smile:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.