10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Hortulanus

Youtube soms alleen volledig scherm venster

Hi,

Na wat onderzoek te hebben gedaan op internet niet oplossing voor mijn probleem gevonden. Dus bij deze hier:

Als ik een Youtube video op volledig scherm wil kijken dan gaat het soms goed (dus gehele scherm is de video te zien zonder adresbalk) maar ook heel vaak krijg ik een volledig scherm waar de adresbalk nog gewoon te zien is zoals te zien is in de bijlage hieronder:

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    wouter57

Moet u niet op een windows forum zijn ??

Bijdrager
    Hortulanus

Nee dat denk ik niet. Ik gebruik zelf Mac en Windows en ik denk niet de enige op dit forum.

Bijdrager
    KarelWillem

Het probleem doet zich alleen op de Windows-computer voor?
    Dan zit je inderdaad niet helemaal goed.

Moderator
    Night

Inderdaad; het voorbeeld dat je toont betreft een Win PC. Doet hetzelfde probleem zich alleen op Windows voor of ook op je Mac?

Bijdrager
    Hortulanus

@karelwillem @night Net getest op m’n Macbook Air hier hetzelfde probleem. Dus nu moet ik naar een Google Chrome forum voor hulp?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee.

Moderator
    Night

Heb je voorbeelden van / links naar 2 filmpjes waarbij het bij jou de ene wel en de andere niet goed gaat?

Graag ook even aangeven welke browsers je geprobeerd hebt (op de Mac). Sowieso Chrome, lees is, maar heb dit je ook in Safari en Firefox – om maar 2 grote jongens te noemen – getest?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Jeffmeister

Zelf ook vrij regelmatig last van, vooral in Chrome op OSX.
    Heeft er denk ik mee te maken hoe Chrome iedere tab ziet als apart proces. Zo kan het voorkomen dat er op het ene tabblad problemen ontstaan (vastlopende flash, niet volledig scherm), maar dit in een andere tab geen problemen oplevert. Kortweg: een bug in chrome waar ze vast wel van op de hoogte zijn.

Bijdrager
    Hortulanus

@jeffmeister Dat klinkt best wel logisch. Mocht het de volgende keer weer voorkomen dan ontkoppel ik het Youtube tabblad en probeer dan nog eens full-screen. Mocht dat het niet oplossen en een herstart van Chrome wel dan zal het inderdaad wel een proces oid zijn wat vastloopt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.