7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    applefreak020

Youtube probleem

Beste,

Ongeveer 2 jaar geleden heb een ik een Youtube account gemaakt. Tot mijn spijt.

Omdat er een video opstaat met mijn stem, zou ik deze graag willen verwijderen.
    Maar helaas weet ik mijn inloggegevens niet meer, en heb ik dit ook niet bij Youtube en Google kunnen achterhalen.
    Ze negeren zelfs mijn berichten en forum post.

Zelf heb ik al mijn best gedaan om het te laten verwijderen uit de Google zoekresultaten maar het is nog steeds erg makkelijk te vinden
    op mijn naam.

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen hier vanaf te komen?

Stuur me een privé berichtje als je mij zou kunnen helpen.

Groeten,
    AppleFreak020

Bijdrager
    Usain

Inbreuk op copyright formuliertje invullen, jouw oude account krijgt dan een melding waarop ze moeten reageren doen ze dat niet word de video verwijderd.

Het idee van dit forum is zeg maar dat wij antwoorden onder jou reactie plaatsen zodat iedereen er wat aan heeft. Om een antwoord vragen via de PM’en is een beetje apart. En OMT is niet echt de place to be voor problemen met een youtube account..

Bijdrager
    Brombeer

Al die scholen roepen om het hardst dat ze de mooiste computers hebben, maar fatsoenlijk je wachtwoorden bewaren leren ze je niet?

Bijdrager
    applefreak020

Ik denk dat ik langzamerhand al 5 formuliertjes heb ingevuld zonder resultaat…..
    ben bang dat het niet zal lukken om de video te verwijderen.

Daarom heb ik hulp van ‘buitenaf’ nodig..

@brombeer :nerd:

Moderator
    Night

Als je in Keychain (Sleutelhanger, voor mensen met een Nederlandstalig ingesteld systeem) “youtube” invult bij het vergrootglaasje, komt er ook niets boven water?

Bijdrager
    applefreak020

@night

Nope..

Bijdrager
    koen

Hee, daar heb je @applefreak020 weer met zijn YouTube probleempje! Het hoeveelste draadje is dit nu al?:grin:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.