19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    stokki

Youtube op ipad na ios6

Weet iemand wanneer er weer een youtube app beschikbaar is voor de ipad nadat er geupgrade is naar ios 6? Via safari kijken is ook niet alles.

Bijdrager
    sYnDaEx

Ik heb gelezen binnen enkele maanden… Ik ben ook al aan t flippen dat ik nu via de site moet kijken… :-S

Hier had ik t vandaan…

Moderator
    unSOUND

Je had ook even kunnen wachten met updaten van iOS…:wink:

Bijdrager
    sYnDaEx

Ja of dat , maar er werd vantevoren gezegt dat er een losse app beschikbaar zou zijn… Ja die is er wel maar alleen voor de iPhone :-O

Moderator
    unSOUND

Daarom wacht ik altijd met updates tot de hype over is en er meer duidelijk is over wat wel en niet werkt… Niet alleen bij de iPhone en iPad, maar ook bij OS X en losse software. Updaten kan altijd, terug niet altijd…

Bijdrager
    sYnDaEx

Bedankt voor de tip! Die zal ik zeker onthouden voor de volgende keer;-)

Inactief
    Anoniem

http://itunes.apple.com/us/app/youtube/id544007664?mt=8

Daar staat dat ie ook werkt voor iPad.

Bijdrager
    sYnDaEx

Ja maar dan moet je hem vergroten en dat is best wel lelijk.

Bijdrager
    csteelooper

@Koen: Bijna álle iPhone Apps wérken op de iPad. Het is zeer uitzonderlijk dat een App niet wérkt. Het punt is allleen dat de native youtube App (nog) niet is geoptimaliseerd voor de iPad, en dus niet (optimaal) gebruik maakt van de resolutie van de iPad, laat staan de 3e generatie.

Overigens vond en vind ik het niet zo’n probleem dat ik via Safari moe(s)t kijken: de interface van de App was vooral op de iPhone nou niet je van het; de nieuwe App is wat dat aangaat echt vele malen beter. Totdat die er ook voor de iPad is (dat wil dus zeggen totdat er een geoptimaliseerde versie is) blijf ik voor de iPad lekker via Safari kijken. Maak gewoon een koppeling aan op je Home Screen en klaar ben je. Voor het kijken naar YouTube is toch een internetverbinding vereist, dus dat kleine beetje data voor het laden van de site kan er ook nog wel bij.

Bijdrager
    SunKeeper

Beter iets dan niets lijkt me…

Waarom zo snel upgraden? Je had daarnaast ook wel wat research kunnen doen, dan had je gezien dat er nog geen officiële iPad-app is.

Bijdrager
    MBPuser

Leuk dat achteraf gelul altijd.. Net of iedereen eerst 2 uur gaat zitten bestuderen wat er allemaal verandert als je een update doet. Je mag toch wel verwachten dat iets ‘normaals’ als YouTube toch wel een app beschikbaar heeft.

Bijdrager
    recoiller

Google zet Apple best te kakken door geen iPad App uit te brengen voor Youtube.. Tot die App wel uit is heeft Android een sellingpoint boven de iPad. Misschien is er een developer die slim op het gat gaat inspringen. Dat is nu snel scoren.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb zó de schijt aan 300 losse apps voor van alles en nog wat, wat via een browser net zo goed gaat.

Dus laat alsjeblieft lekker weg die Youtube app.:wink:

Minstens zo irritant vind ik echter mobiele versies van sites.
    Zoals die site van Youtube op de iPad dus.

Bijdrager
    Dr. Maddox

De YouTube app maakte een mooie selectie van wat er allemaal afgespeeld kan worden in iOS. Dat is bij de web app niet. Daarnaast, de YouTube app van YouTube zelf werkt klote en heeft AirPlay de nek omgedraaid waardoor AppleTV niet meer werkt.

Bijdrager
    Hansi2124
    MBPuser op 20 september 2012

Leuk dat achteraf gelul altijd.. Net of iedereen eerst 2 uur gaat zitten bestuderen wat er allemaal verandert als je een update doet. Je mag toch wel verwachten dat iets \’normaals\’ als YouTube toch wel een app beschikbaar heeft.
    Er was al eerder melding van gemaakt dat dat inderdaad nog niet zo is…..

Bijdrager
    KarelWillem
    Dr. op 20 september 2012

De YouTube app maakte een mooie selectie van wat er allemaal afgespeeld kan worden in iOS. Dat is bij de web app niet. ….

Volgens mij kan ik ALLES in iOS afspelen wat de webpagina toont?!

Bijdrager
    Dr. Maddox

Nee hoor

Bijdrager
    KarelWillem

Serieus? Ik kijk vast te weinig naar Youtube.
    Want ik kom ze echt niet tegen.

Bijdrager
    marc574

probeer eens jasmine – youtube player gratis en ziet er goed uit

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.