9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Tegels

Youtube kwaliteit iPad3

Al enige tijd heb ik last van slechte streamkwaliteit van Youtube op mijn iPad3. Ik dacht dat een update naar IOS8 en een herinstallatie van de Youtube app wel een oplossing kon bieden maar helaas… Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om de snelheid van het bufferen! Ik zie namelijk aan de grijze balk dat er voldoende gebufferd wordt! Het lijkt er echter op dat de beeldkwaliteit fors inboet. Ik heb een screenshot bijgevoegd wat ik dan voor ongeveer 3 seconden zie, daarna wordt het weer echt HD kwaliteit.

Bijdrager
    Glime

Doet youtube volgens mij altijd

Bijdrager
    applefreak020
    applefreak020 op 24 oktober 2014

hoort er nou eenmaal bij….

Persoonlijk gebruik ik McTube want daar heb je automatisch het hoogst mogelijke kwaliteit en
    heeft een duidelijk interface.

Moderator
    Mac Daddy

De Youtube app kiest altijd wat het snelste is, maar je kan ook rechtsboven op de 3 puntjes klikken en dan quality kiezen en zelf kiezen. Hierdoor krijg je die kwaliteit gewoon constant in de video.

Bijdrager
    sYnDaEx
    Glime op 24 oktober 2014

Doet youtube volgens mij altijd

Nee, met mijn iPad 2 heb ik er geen last van. Deze ellende is begonnen sinds iOS 7, want ik heb het zelfde probleem met m’n iPad 3.

En het maakt niets uit of de video nou 1080 of 720 is als je hem een stapje terug zet is het goed. Snap er ook niets van..

Bijdrager
    Kees123

YouTube doet dit altijd. Ik heb er last van op mijn iPad Mini Retina en op mijn iPhone 6 Plus. Het is gewoon een slechte app.

Moderator
    Mac Daddy

Snelle conclusie zeg. Ik gebruik dagelijks de Youtube app op een iPad 4 naar volle tevredenheid. Dat ie aan het begin even een mindere kwaliteit laat zien, is gewoon voorzorg denk ik. Dan kan je sneller kijken. Het zou fijn zijn, als je 1 instelling kon kiezen voor alles, maar zo’n ramp vind ik het niet.

Waar ik wel eens last van heb is dat ie halverwege hapert. Als je hem dan handmarig op 720P zet, dan loopt ie weer lekker door.

Bijdrager
    sYnDaEx

Het is niet alleen aan het begin ook in het midden etc. Als je de kwaliteit niet veranderd blijft hij het doen. Dus snelle conclussie? Denk t niet. Slechte app of een fail in iOS… Kies zelf maar..

Bijdrager
    Tegels

Ok, helder mensen. Ik ben iig niet de enige! Bedankt voor het meedenken en meeschrijven!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.