6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RW

Youtube kanaal en iPad

Hallo

Wanneer ik op YouTube kijk op mijn geabonneerde kanalen kijk dan zie ik het zoekvenstertje (vergrootglas) niet staan om te zoeken binnen deze kanalen.

Op mijn mac zie ik dat wel en kan ik dus gemakkelijk zoeken in dat kanaal zelf.

Is er een mogelijkheid om deze zoekfunctie ook te gebruiken op een iPad?

Alvast bedankt voor een reactie/oplossing.

Bijdrager
    Shmoo

Kanalen zitten in het zoekvenster. Je moet gewoon je zoekopdracht beginnen met het kanaalnaam waarbinnen je wilt zoeken.

Dus als je geabonneerd bent op iemand met de kanaalnaam mmtuts dan zoek je op mmtuts + wat je zoekt.

Bijdrager
    nnsa

Ik heb binnen de officiĂ«le YouTube app toch echt een loupje rechts boven…op de iPad

Bijdrager
    RW

<p class=”cite”>nnsa op 1 december 2019 om 16:09</p>
    Ik heb binnen de officiële YouTube app toch echt een loupje rechts boven…op de iPad

Ik ook maar daar zoek je in op het gehele YouTube en niet specifiek op het kanaal waar je op geabonneerd bent! Toch bedankt om te reageren!

Bijdrager
    RW

<p class=”cite”>Shmoo op 1 december 2019 om 16:08</p>
    Kanalen zitten in het zoekvenster. Je moet gewoon je zoekopdracht beginnen met het kanaalnaam waarbinnen je wilt zoeken.

Dus als je geabonneerd bent op iemand met de kanaalnaam mmtuts dan zoek je op mmtuts + wat je zoekt.

Bedankt Shmoo, misschien wordt het hopelijk nog voorzien. Is wel gemakkelijk op de mac want dan moet je de kanalen niet onthouden waar je wil op zoeken…

Bijdrager
    Shmoo

De YouTube apps zijn sowieso een draak geworden. Zoveel reclames IN de app zelf. Al die pop-up berichten voor je maand gratis YouTube Premium of Kids onzin. Het is er niet leuker op geworden. Hopelijk zien dat ook aan hun statistieken terug zodat ze weer iets gaan minderen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.