3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Marcel

YouTube is traag in mijn netwerk

YouTube is ontzettend traag bij mij. Ik moet soms minuten wachten voordat het volledig geladen is. Als ik m’n Mac aan een ander netwerk hang bij een vriend, dan werkt het wel gewoon goed. De PC die ik voor mijn werk gebruik heeft hetzelfde euvel. Daarom vermoed ik dat het aan mijn routers ligt.

Aan mijn internet abonnement kan het in ieder geval niet liggen: Unet 8Mb. En filmpjes op Google of Quicktime streaming werkt vlekkeloos.

Ik heb van Unet een modem/router in gebruik. En daaraan gekoppeld een Linksys WRT54G voor wireless access.
    Ik denk dat het aan de Linksys instellingen ligt, maar ik kan nergens vinden wat ik wel of niet aan/uit moet zetten.

Wie kan mij daarbij helpen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb het gisteren ook gemerkt.

Vooral als ik mijn eigen YouTube pagina op het scherm zette duurde het echt vreselijk lang voordat die volledig te voorschijn kwam.

Dat is BTW nog steeds zo.

Bijdrager
    Petje

Als je mac op een ander netwerk het wel doet, zou het ook kunnen liggen aan dat de filmpjes uit de “cache” worden geladen.
    Ik zou een filmpje kiezen waarvan je weet dat deze niet eerder is gelaten.
    Verder zou ik geen instelling weten die nog is op je router om youtube films te bekijken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.