9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Giel Jacobs

Youtube in 720 resolutie

Klein probleem, als ik op youtube filmpjes in 720HD wil bekijken op mijn macbook pro, blijven ofwel deze hangen ofwel laden ze niet meer ofwel beginnen ze opnieuw te spelen en stoppen ze na een paar seconden. Als ik op vimeo of dergelijke in 720HD bekijk heb ik dit probleem niet.
    Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

thx

Bijdrager
    SunKeeper

YouTube heeft een soort HTML5 ingevoerd en op 1 of andere manier draait dat op de hoge kwaliteit verschrikkelijk in Safari. Ook Full Screen weigert vaak.

Workaround is om Google’s eigen browser Chrome te gebruiken. Daar werkt alles goed.

Moderator
    unSOUND

Oftewel: Het is gewoon hun vorm van marketing voor Chrome. Dat iedereen overstapt op Chrome past mooi bij hun “Wij moeten alles van je weten via onze software” strategie…

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je een recente versie van Adobe Flash Player geinstalleerd? (Momenteel is dat 11.1.102.55 maar er verschijnen bijna wekelijks updates.)

Bijdrager
    SunKeeper

Dat zal niet veel helpen, want bij HTML5 is geen Flash nodig.

Bijdrager
    JesseV

Bij mij heeft het geholpen om me hier af te melden.

Bijdrager
    TheBigZ

@Vinnie: Die HTML5 moet je activeren. Standaard krijg je een Flash filmpje voor je kiezen.:nerd:

http://www.youtube.com/html5?gl=NL&hl=nl

Bijdrager
    SunKeeper

Verrek, daar stond ik inderdaad aangemeld. Maar weer afgemeld, want het is op dit moment niet de bedoeling.

Thanks voor de reminder.:thumbsup:

Bijdrager
    Giel Jacobs

@JesseV

Bedankt! bij mij werkt het nu ook door jou tip!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.