20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    frenzy

YouTube films downloaden

Ik heb een éénvoudige vraag:
    Hoe download ik een film vanYouTube naar mijn bureaublad?
    De shortcut met ctrl werkt niet.
    Slepen gaat niet. Bewaar als> niet… etc.
    Zit dat ik een verborgen functie o.i.d.
    Groet. F

Bijdrager
    wilko
    Bijdrager
    Petje

Slotje dan maar…

Bijdrager
    JWB

Ik vraag me altijd af waarom mensen YouTube-kwaliteit-filmpjes willen downloaden…..

Bijdrager
    wilko

Misschien om te kunnen pimpen met z’n telefoontjuuh door suuprcoowle filmpjuhs te laten zien aan al z’n friendjus?

(geintje hoor:wink: )

Bijdrager
    frenzy

Ik wil de kwaliteit vergelijken tussen films van YouTube zelf.
    Hoe zwaar de bestanden zijn.
    De wijze waarop de films geconverteerd worden door YouTube naar Flash bestanden
    en hoe ik ze zelf vanuit quicktime bewaar als Flashbestand m.b.v. Visual Hub.

Bijdrager
    boris198629
    ”JWB”

Ik vraag me altijd af waarom mensen YouTube-kwaliteit-filmpjes willen downloaden…..

om ook te kunnen bekijken op plaatsen zonder internet
    ja die bestaan nog, even buitenkomen en je vindt ze:)
    *grapje he

Bijdrager
    JWB
    ”wilko”

Misschien om te kunnen pimpen met z’n telefoontjuuh door suuprcoowle filmpjuhs te laten zien aan al z’n friendjus?

(geintje hoor:wink: )

Dan ben je natuurlijk wel helemaal The Man he :P

Bijdrager
    6939j4

Wat dacht je van afspelen op je iPod? Daarvoor kun je TubeSock gebruiken (die add automatisch naar iTunes).

Bijdrager
    MacAanZee

Hoe werkt dat dan :automatisch naar iTunes? Mijn zoon neemt tot nu toe de filmpjes op met Snapz PRO X – daarmee kan je ALLES dat op het beeldscherm komt of draait opnemen.

Bijdrager
    maxunamax
    ”hietahh”

Wat dacht je van afspelen op je iPod? Daarvoor kun je TubeSock gebruiken (die add automatisch naar iTunes).

Tubesock is geen freeware,

ik gebruik altijd ‘PodTube’, én die is graties

http://djodjodesign.free.fr/rightFR.html#podtube

succes,

m.

Bijdrager
    1984
    ”MacAanZee”

Hoe werkt dat dan :automatisch naar iTunes? Mijn zoon neemt tot nu toe de filmpjes op met Snapz PRO X – daarmee kan je ALLES dat op het beeldscherm komt of draait opnemen.

filmpje starten, toets [option] [command] A zoek naar MB, daarop klikken , het filmpje word dan gedownload, dat sleep je in http://www.isquint.org/ en dan kan het naar ITunes of je maakt er een MP4 van

Inactief
    Anoniem

Jongens, luister nou eens naar maxunamax. Als je echt zelf niks wilt doen moet je gewoon PodTube downloaden.:?

”Iemand

PodTube, a Mac OS X program, downloads, encodes, and adds YouTube videos to your iTunes library but requires Safari to fetch the videos. These programs are free and do not contain spyware or adware.

-> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30564

Bijdrager
    6939j4

Wel balen! Toen ik TubeSock kocht bestond er nog geen gratis alternatief.

Bijdrager
    1984
    ”Zakske”

Jongens, luister nou eens naar maxunamax. Als je echt zelf niks wilt doen moet je gewoon PodTube downloaden.:?

De filmpjes komen inderdaad in ITunes, Maar in Frontrow zitten ze tussen de films.:o
    En ze weer uit de map ITunes vissen is nog bewerkelijker.
    Wie heeft daar een oplossing voor.

Inactief
    Anoniem

Optie dat hij ze automatisch in iTunes moet zetten afvinken?:roll:

Bijdrager
    1984
    ”Zakske”

Optie dat hij ze automatisch in iTunes moet zetten afvinken?:roll:

Ze komen wel in ITunes, maar niet op de juiste plaats in Frontrow ,en daar kan ik geen voorkeuren van vinden, en dat is het probleem :roll:

Bijdrager
    n8n

dan moet je onder info in iTunes ([command] + i) onder de tab video instellen dat het geen film is. dit weet ik zonder frontrow te hebben bijna zeker

Bijdrager
    macosxfreaky

kan je met podtube ook filmjes omzetten voor de psp ?
    want dat kan je met tubesock wel hé

of is er een ander alternatief voor tubesock

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.