5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    siepie250

Youtube filmpjes stotteren.

Hallo Omt’ers.

als ik op youtube een filmpje kijk op full screen dan stottert het een beeld best wel erg en als ik hem dan weer normaal zet is er niks aan de hand, weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
    Ik heb een standaard 13 inch Macbook Pro van 2012 met OSX 10.8.3

Groetjes Martin.

Bijdrager
    csteelooper

Is dat stotteren alleen in het begin, totdat de tekst ‘Press ESC to exit Full Screen Mode’ verschijnt, of heb je er in het hele filmpje last van? In het eerste geval is het meteen duidelijk dat het aan Flash ligt, maar als je er in het hele filmpje last van hebt, kan het bijvoorbeeld zijn dat YouTube het filmpje niet goed kan streaken (lees: er is een snelheidsprobleem, óf aan de kant van YouTube, óf aan jouw kant). Hoe gaat het op andere sites (bijvoorbeeld Vimeo) en hoe werkt Flash in het algemeen? Laden Flash-spelletjes bijvoorbeeld wel goed, en zijn die vrij van stotteren?

Heb je ook al de nieuwste versie van Flash geïnstalleerd? Hoe is je internetverbinding verder? Met andere woorden: graag even iets meer info…

PS > zelfs als het probleem ‘m zit in de internetsnelheid dan wel de snelheid van streamen aan de kant van YouTube, kan het zo zijn dat je er in de Full Screen-stand meer last van hebt. Dit komt doordat YouTube automatisch een hogere kwaliteit van de film probeert te bieden als je in Full Screen gaat. Maar als óf jouw internetverbinding, óf de YouTube-servers dit niet kunnen bieden, krijg je gestotter…

Bijdrager
    siepie250

Ik heb er het hele filmpje last van aan de internet snelheid kan het niet liggen want ik heb 15 mb download.
    Ik heb net even op Vimeo geprobeerd en daar had ik er geen last van maar ik denk dat het dan aan flash ligt want ik kan van wegen een spel niet de nieuwste versie er op zetten.

Bijdrager
    pascal75

ik heb recentelijk het zelfde gehad,
    ik heb van alles geprobeerd, ik heb een internet snelheid van 120mb
    imac i7. 32Gb ram enz.enz.
    Pas na 2 maanden kwam ik er achter dat het resetten van mijn UPC modem de oplossing bleek te geven!

succes!

Bijdrager
    siepie250

Oke bedankt het was mij eigelijk opgevallen dat na mijn laatste reactie Youtube het gewoon weer normaal deed hoe weet ik niet en ik weet ook niet of het tijdelijk is maar bedankt voor alle hulp!

Groetjes Martin.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.