30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    Yvesm007

YouTube filmpje promoten

Hoe promoten jullie jullie YouTube filmpje?
    (Dus hoe krijgen jullie meer views, ratings en abbonees?)

groetjes.

Bijdrager
    Pieterr

Misschien heb je iets aan deze tips: How to achieve YouTube fame.

Moderator
    unSOUND

Zorgen dat je filmpjes interessant zijn wil ook helpen… :mrgreen:

Bijdrager
    bedhead
    ”unSOUND”

Zorgen dat je filmpjes interessant zijn wil ook helpen… :mrgreen:

Idd, daar begint het mee:)

Bijdrager
    Yvesm007

Zover was ik ook al hoor jongens…;)
    Maar je hebt een begin nodig, want als 1 filmpje populair is, abboneren ze, en zo ben je goed voor veel kijkers.
    Het is dat begin dat nodig is. Is er zo niet een bepaald(e) website/forum waar je je link opzet en dat er dan “veel” mensen kijken?

(Trouwens ook even jullie mening vragen: ik heb ongeveer 200 views en het staat er 12 uur op. Is dat goed?:D (Eerste filmpje op YT ooit.))

Bijdrager
    shanna61

kijk anders eens bij de bionic burger. Die jongen weet hoe het moet

Bijdrager
    peterw93

Volgens mij is 200 views in twaalf uur best goed

Bijdrager
    63743 Master

200 Views in 12 uur is best goed idd.

Als je wilt promoten, gewoon mailtje naar een hoop vrienden, of in je msn naam zetten ofzo

Deed ik ook met 4 andere vrienden tegelijk, werkt super

Bijdrager

Hier, heb ik ook wat meer views;)

In HD te bekijken natuurlijk .

Bijdrager
    iPrincess

200 views in 12 uur is inderdaad erg goed. Ik heb mijn filmpje er nu een week op staan, en die van mij is nog maar 63 keer bekeken. Toch maar eens wat marketing gaan doen :P.

Wat je ook kan doen om je filmpje bekend te maken is door het filmpje op een hyve te zetten. Gaat jouw filmpje over de nieuwste iPhone, plaats het dan op een iPhone hyve. Maar ga het niet overal te pas en te onpas plaatsen, dus geen filmpje over de iPhone op de Albert Heijn hyve.

Bijdrager
    acb

Of gewoon een goede, interessante video maken…

Bijdrager
    Schobbejak

en toch en toch en toch, is het allemaal een kwestie van een goed filmpje.
    Je kunt je familie wel emailen en je vrienden maar als je origineel bent en kwaliteit maakt wordt je echt “vanzelf” gevonden

Bijdrager
    241

Eén van mijn filmpjes op youtube staat er al meer dan een jaar op, en heeft maar 400 views, dus 200 in 12 uur is echt fantastisch! (Dat is 146.000 vieuws in 1 jaar!!)

Bijdrager
    jeroentje

dit weekend mijn eerste echte youtube succes

3000 views in 3 dagen :P

Bijdrager
    Tippi

Ik e-mail het filmpje naar mijn vrienden maar ook naar mijn klanten.
    Bij deze de link voor degene die geïnteresseerd zijn:)
    Jurkjes

Bijdrager
    Tippi

Bijdrager
    Bastiaan2550

[mod name=Mac Daddy url=/profiel/mac-daddy] Link verwijderd

Bijdrager
    verwijderd-profiel

SPAM! :angry:
    Je kunt dan wel je filmpje overal gaan posten om veel views te krijgen, maar rating is ook wat!

Bijdrager
    Willem…

[mod name=Mac Daddy url=/profiel/mac-daddy] Link verwijderd

Moderator
    Mac Daddy

Wat is dit nu weer? Een oud topic, waarin iemand om hulp vraagt hoe je meer views krijgt op Youtube, omhoog schoppen om je eigen filmpje te promoten? Ik dacht het toch niet mensen.

Is het echt je eigen werk? Dan hebben we een mooi topic daarvoor.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb mijn kanaal nog eens bekeken.

Het meest bekeken filmpje gaat richting 1 miljoen(!).
    Maar met het maken daarvan heb ik weinig te maken.:lol:

Het populairste ‘eigen’ filmpje staat op dik 60.000, maar is wel vijf jaar oud.

En verder staat er van alles tussen, van enkele tientallen tot duizenden kijkers.

Bijdrager
    stteksken

hier bekijk hier effe mijn moderne warferne filmpje

[/url]

Bijdrager
    RamonV

Kan dit topic op slot?

Bijdrager
    stteksken

voor wat ?

Bijdrager
    jeronr9
    Bijdrager
    KarelWillem
    Yvesm007 op 25 juli 2009

Hoe promoten jullie jullie YouTube filmpje?…

Veel vriendjes hebben op Facebook helpt ook.

Delen en laten delen dus.

Bijdrager
    Koning Frank

Hoop dat hij dat 6 jaar geleden al besefte.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, toen had je ook al Facebook hè?

Maar het was meer een algemene opmerking voor de latere posters.;)

Geblokkeerd
    Anoniem

Topnotch gaat die video verwijderen omdat je copyright muziek gebruikt chef.

En het is Capelle aan den ijssel, niet Kappele aan de IJssel. Het is: het is sneuvie de legende die verlegen boy van de lefensmannen bende en niet: die een leger boy is van de leeg gesnoven bende. Het is: Ik ben wappie als DJ Jean, iedereen sta in je drankstand. Je denkt dat ik kom uit een ander land. En niet: Ik ben woppie als Dj John. iedereen sta in je droog stand. je denkt dat ik kom met de auto langs. Het is: Ik en boaz van de streets, en niet: ik heb bonus van de streets. Geld als Johan Neeskens en niet Johan Meeskers. Het is: Mijn nigger Polak, niet niggerpork (lolwut). Het is Flontistacks en niet flow die stacks. Het is: Ik en Boaz zitten nachten lang in de ahhh uhhh voor jou, en niet: Ik heb boas, seel illitanta in de hoe je kon.

Ik begrijp dat ronnie en zijn vriendjes soms moeilijk te verstaan zijn en je moet hun teksten begrijpen. Ik heb met een paar van die gasten op school gezeten en kan het taaltje aardig spreken. Probeer lyrics videos te maken van liedjes waar je tekst wel van weet of vraag het aan de artiest en vraag dan meteen toestemming om het op youtube te plaatsen.

Bijdrager
    JesseJesse

ik heb hem zelf al verwijderd!

Het was een opdracht voor school, waarbij we een liedje moesten zoeken met nog geen lyrics. Vervolgens hem op youtube plaatsen, promoten en kijken hoeveel views je binnen kan slepen in een week zonder vrienden en familie in te lichten. Het was dus een onderzoek. Daarom heb ik mij ook niet kunnen verdiepen naar de tekst, heb hem van internet overgenomen.

Bedankt in ieder geval!

Groetjes

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.