6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    5150

Youtube filmpje naar iPod en iPhone4

Ik heb een youtube downloader voor Safari gedownload, gemaakt door ene Jonathan Boom. Op zich werkt het makkelijk. Als het eenmaal geïnstalleerd is dan kan ik boven het filmpje kiezen voor downloaden, ik heb ervoor gekozen het bestand zo groot mogelijk te downloaden (HD MP4 720p)

Alles gaat goed en ik heb hem zelf geïmporteerd naar iTunes, dan gaat het mis. Ik kan hem niet naar mijn iPhone overzetten. Als ik het bestand in het Films tabblad van iTunes naar mijn iPhone sleep krijg ik een melding dat het niet lukt omdat mijn iPhone het niet af kan spelen. QuickTime speelt het bestand overigens gewoon af.

Bijdrager
    5150

Info over het gedownloade filmpje

Moderator
    Poezenbeest

Waarschijnlijk heb jij iets van Perian op je computer staan. Je zal het filmpje eerst naar een formaat moeten converteren dat de iPhone aankan, probeer er eens een Mov of een MPeg4-bestand van te maken…

Bijdrager
    5150

En nog een van iTunes

Bijdrager
    Pieterr

2Mbps H.264 720p trekt je iPhone niet. Je kunt het filmpje in iTunes converteren via het “Advanced” menu.

http://www.apple.com/nl/iphone/specs.html

Ondersteunde videostructuren:
    H.264-video tot 720p, 30 beelden per seconde, Main Profile level 3.1 met AAC-LC audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren;
    .
    MPEG-4-video, tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v, .mp4 en .mov-bestandsstructuren;
    .
    Motion JPEG (M-JPEG) tot 35 Mbps, 1280 x 720 pixels, 30 beelden per seconde, audio in ulaw, PCM stereogeluid in .avi-bestandsstructuur

Bijdrager
    5150

Thanks… ’t is gelukt…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.