8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Nora Nora

Youtube downloader voor de iPad

Beste allen,

Tot een week of twee geleden gebruikte ik Free Video Pro om video’s van youtube te downloaden. Nu geeft deze App opeens de melding dat het niet is toegestaan om te downloaden van youtube, ondanks dat ik dit al jaren doe.

Heeft iemand een andere app die dit goed doet. Er is zoveel zooi dat wordt aangeboden en ik was altijd erg tevreden over Free Video Pro, ondanks dat de app er soms mee stopte….

Alvast dank voor tips!

Bijdrager
    SunKeeper

iTube al geprobeerd?

Die valt ook wel eens uit, maar dan verschijnt er altijd een melding in de app hoeveel tijd het gaat kosten voor een update die het fixt. Het probleem zit hem erin dat Google dynamische systemen toepast om het downloaden te blokkeren. Ondanks dat deze app wel mag van Apple, wordt deze en vergelijkbare apps ook af en toe getroffen door die blokkades.

Bijdrager
    pinkie

https://www.fastestvideodownloader.com
    Deze werkt probleemloos bij mij, de gratis versie. Ik heb geen behoefte om een upgrade te kopen.

Bijdrager
    Nora Nora

Veel dank voor jullie reacties. Ik lees bij iTube wel veel slechte recensies zeg. Maar jij hebt blijkbaar andere ervaringen.

@pinkie is dat wel een app voor een iPad? Of is deze alleen voor de Mac?

Ik wil best ook wel iets betalen voor de app, en het gaat mij echt puur en alleen om af en toe iets te kunnen downloaden zodat ik het ergens anders kan kijken.

Bijdrager
    pinkie

Sorry Nora, voor zover ik weet alleen voor de Mac en ik heb jou bericht niet goed gelezen, excuses.

Bijdrager
    Nora Nora

Geen probleem hoor, altijd fijn wanneer mensen meedenken!

Bijdrager
    roeien01

Ik gebruik zelf deze app[/url]. In deze app zit een geĆÆntegreerde webbrowser waarmee je alle video’s op het web kunt downloaden. Gewoon in de browser naar YouTube gaan. Ook handig: je kan de app beveiligen met een code.

Bijdrager
    roeien01
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.