7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    artyr

YouTube doet raar

Sinds kort is mijn home page bij YouTube van slag.

The thumbnails van de videos zijn veel te groot en alle categorieën zijn verdwenen ik zie er maar 2 en alles staat door elkaar.

Het maakt niet uit welke browser of computer ik gebruik(mac/pc).

Als ik uitlog bij YouTube staat het wel goed, kleine thumbnails.

Ik heb al een feedback verzonden maar nog niks gehoord.

Heb ook al een ander Google account geprobeerd.

Iemand dit al eerder meegemaakt en is er een oplossing te bedenken.

In de instellingen bij YouTube kan ik niks vinden waT dit zou verhelpen.

screenshot

Bijdrager
    artyr

Na veel speuren heb ik een soort van oplossing gevonden, zie link hieronder, echter in firefox krijg ik dit voor elkaar maar in safari lukt mij dat niet.Ik zal daar wel iets fout doen maar weet niet wat.

https://www.tenforums.com/browsers-email/116113-something-up-youtube-messed-up-layout.html

Weet iemand mij te vertellen hoe ik dat doe in de webontwikkelaar van Safari?

En heeft echt niemand hier ook dit probleem?Op verschillende fora wordt melding gemaakt dat Google de interface van YouTube aan het omgooien is.

Dit heeft alleen betrekking op de homepage als je inlogt.

Bijdrager
    artyr

edit

Bijdrager
    Shmoo

Kan niet inzien hoe zoiets relevant zal zijn want dit wordt heel snel weer door YouTube overschreven, maar goed.

In Safari.

1)

2)

3)

Bijdrager
    artyr

Dank je wel Shmoo,zover was ik al maar voor de duidelijkheid ik kan dat niet veranderen, in Firefox kon ik die tabel aanklikken en veranderen in Safari niet.

Ik zit op Catalina Safari 13.0.2

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door artyr.
    Bijdrager
    Shmoo

Ik zie het. Bij Apple zijn ze weer lekker irritant aan het doen door de cookie-velden in Safari ‘read-only’ te maken.

Je zou eigenlijk al zwaaiend met een klauwhamer bij Apple naar binnen moeten rennen en kijken of je iets kunt raken. 🤭🥴

Dan gaan we gewoon een beetje JavaScripten. Helemaal onderaan zie je links in de hoek dan blauwe >  … das de console en daar kun je in typen. Valt niet goed op maar je kunt het aanklikken en dan het volgende typen.

document.cookie = “PREF=je eigen waarde hier”;

Enter drukken en dan de browser refreshen.

Bijdrager
    artyr

Super bedankt Shmoo,

Ik heb het nu weer enigszins acceptabel.Ik heb die waardes ingevuld die in die tip was aangegeven maar dat geeft volgens mij als resultaat een layout van enkele jaren terug en niet zoals ik het eerder had.Maar het is vele malen beter dan dat nieuwe.

Die nieuwe layout kun je ook kiezen door onderaan de pagina van Youtube te klikken ben ik net achter gekomen.Mijn kat loopt weleens over het toetsenbord maar ik kan me niet voorstellen dat die 3 keer op enter drukt🤣.

Maar goed we zijn eruit tenzij jij nog een idee hebt hoe je de pagina naar het niveau 2019 kunt brengen.

Nogmaals bedankt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.