11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Robbie122

YouTube advertenties blokkeren

Hallo,

Weet iemand een goede en werkende YouTube add blocker voor Safari? Elke keer een reclame van 25 seconde voor een filmpje wordt mij iets te veel… Eentje met een menu die ik in de Safari balk kan in- en uitschakelen.

mvg, Rob

Bijdrager
    computer space

Ik heb gewoon Adblock plus, en dan komt er nergens meer reclame door, ook niet bij Youtube.

Bijdrager
    Robbie122

@computer space

Ik heb Adblock Plus zonet geïnstalleerd maar YouTube reclame is nog niet weg

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik heb Adblock Plus geïnstalleerd maar de lange reclames op YT blijven inderdaad.

De Adblocker die ik al heel lang gebruik blokkeerde ze eerst wel, maar YT heeft nu blijkbaar een andere manier van reclame weergeven wat de adblocker niet weg kan halen.

Ik wil er ook graag vanaf.

Bijdrager
    Rickje

In firefox werkt Ad block wel, mij staat bij dat het iets te maken heeft met het pre-loaden van webpagina’s dat Safari zou doen. Maar zojuist heb ik een oplossing weten te googelen, lijkt te werken voor alle reclames op youtube!

https://discussions.apple.com/message/24288409#24288409

Edit: ik merk nu al dat dit voor mij niet waterdicht is..

Edit 2: misschien eerst ff rebooten =)

#
    # localhost is used to configure the loopback interface
    # when the system is booting. Do not change this entry.

Bijdrager
    Thomaso

De safari-extensie YouTube Options werkt bij mij wel goed om reclames te blokkeren, overigens is deze extensie wel behoorlijk uitgebreid. (Je kan bijv. ook de standaardresolutie aanpassen enz.) Er moet wellicht iets meer worden ingesteld, maar effectief is deze extensie zeker.

Bijdrager
    Rickje

YouTube Options kende ik niet, dank!
    Werkt goed!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wow awesome die extensie!:)

Bijdrager
    MagicMouse

Youtube Options wordt helaas een dienst waarvoor je moet betalen. Weet iemand een alternatief wellicht? AdBlock gebruik ik al alleen die blokkeert de reclame voor een video niet.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ben ik de enige waar YoutubeOptions niet meer werkt of bij nog meer?

Bijdrager
    MagicMouse

YoutubeOptions werkt bij mij ook niet meer het is een betaalde versie geworden. Heb nu Glimmer Blocker, maar ik komen nog steeds reclames door.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.