10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    pim939

Youtube adblock

Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik weer advertenties op Youtube. Ik maak gebruik van Adblock plus in Safari en normaal gesproken worden gewoon alle videoadvertenties geblokkeerd. Ik ben afgelopen weekend weg geweest en sinds ik terug ben krijg ik steeds advertenties op youtube. Nu heb ik er niet zo veel problemen mee als het 1 advertentie is van een paar seconden. Maar de advertenties die ik krijg duren soms 30(!) minuten en de mogelijkheid om hem over te slaan na 5 seconden krijg ik niet. Ook krijg ik ze soms tussendoor als ik een video kijk. Dit ervaar ik als heel erg storend!

Hebben meer mensen hier last van? En is het hoe zorg ik er voor dat de advertenties op youtube in safari gewoon weer geblokkeerd worden?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    dennisgodderie

Idem hier…

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb er 2 draaien (geen idee waarom eigenlijk) https://adguard.com/en/welcome.html en https://www.ublock.org
    Geen youtube advertenties meer.

Bijdrager
    pim939

Thanks Usain! Ik heb Adguard geïnstalleerd en die werkt echt super goed! Waarschijnlijk de beste adblocker die er is!:D

Moderator
    Mac Daddy

Ik gebruik geen adblocker, maar kan je wel vertellen dat sommige Youtube kanalen ervoor kiezen om advertenties midden in een video te plaatsen. Dat kan tegenwoordig en is geen bug, mocht je dat soms denken.;)

Maar wat ik wel opvallend aan je verhaal vindt, is dat er advertenties van 30 minuten zijn?! Dat is een goede sitcom lang. En dan niet skippable? Gelukkig werkt de ‘good ol’ refresh’ vaak dan nog wel.

Maar een oplossing voor je probleem heb ik niet direct.
    Zijn browser en ad blocker up to date?
    Heb je al een andere browser geprobeerd? Als het daarin niet gebeurd, zou ik je aanraden om eens de cookies van Youtube te verwijderen? Wellicht gaat er iets mis daarin, of ze hebben een manier om een Adblocker geen gevonden. Wat dan weet niet netjes zou zijn.

Bijdrager
    App69

Maar wat ik wel opvallend aan je verhaal vindt, is dat er advertenties van 30 minuten zijn?!

Klopt. Ben ik ook al tegen gekomen.

Moderator
    Mac Daddy

Bestaan die echt ja? Die mensen moeten een lesje marketing krijgen dan.:lol:

Geblokkeerd
    Anoniem
    pim939 op 07 juli 2016

Thanks Usain! Ik heb Adguard geïnstalleerd en die werkt echt super goed! Waarschijnlijk de beste adblocker die er is!:D

Ja is een goeie, maakt gebruik van de nieuwe Content blocking API die sinds kort in OS X zit.

Inactief
    Anoniem
    pim939 op 07 juli 2016

Ik ben afgelopen weekend weg geweest en sinds ik terug ben krijg ik steeds advertenties op youtube.

Ze zijn gewoon erg blij dat je weer terugbent:lol:

Bijdrager
    pim939

@koen blijkbaar hahaha

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.