8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    criccric

youtube account gekoppeld aan gmail

Ik heb een gmail account die ik elke dag gebruik. Aan die gmail is een youtube account gekoppeld die ik nooit gebruik en die ik al een tijdje probeer te verwijderen. Zonder succes.
    Wat ik wil is deze youtube account verwijderen maar mijn gmail houden. Het blijkt niet mogelijk te zijn. Dit is echt irritant want ik heb een ander youtube account die ik wel gebruik en elke keer dat ik inlog schakelt de gmail vanzelf uit.
    Hoe kan ik dus deze youtube account verwijderen en mijn gmail houden?

Bijdrager
    criccric
    Bijdrager
    tarun

Je enige optie is dus om van andere Youtube-account “over te zetten” naar die van GMail.

Bijdrager
    criccric

hoe dan? ik wil mijn gmail met al mijn berichten niet kwijtraken. Hoe kan ik deze youtube waar ik niets op heb en die gekoppeld is aan gmail, voor goed verwijderen ? Zonder mjn gmail te verliezen.

Bijdrager
    tarun

Andersom dus. Je account met GMail vul je aan met de abonnementen die je in je andere account voor Youtube hebt. Volgens mij is dat alles wat er van waarde is aan een Youtube-account. Een kwestie van ook een abo nemen is je hoofdaccount en klaar.

Bijdrager
    criccric

wat bedoel je precies met ” Je account met GMail vul je aan met de abonnementen die je in je andere account voor Youtube hebt ” Volgens mij kan ik niets van de ene account naar die ander overzetten : [/url]

Bijdrager
    criccric
    Bijdrager
    tarun

Nee, je moet handmatig abonnementen koppelen met je GMail-account. Video’s kan je downloaden en weer uploaden. ik weet niet over hoeveel video’s je beschikt. Het is aan jou hoeveel moeite je er in wilt stoppen.

Misschien een optie om vanuit het account met GMail een abonnement te nemen om je account waar die video’s in zitten?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.