19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    gijstram

Filmpjes downloaden van YouTube.

Geachte Leden
    Kan iemand me vertellen wat er bij mij aan de hand is.
    Ik kan géén YouTube filmpjes niet meer downloaden.
    Heeft het misschien te maken met Lion.
    Of zit er misschien een limiet aan wat je mag downloaden van YouTube.

Groetjes Gijs

Bijdrager
    gijstram

Bijdrager
    gijstram

Bijdrager
    stavos

Als je op je eigen avatar klikt en je post bewerkt, hoef je niet iedere keer te reageren op jezelf. Kun je meteen ook je titel aanpassen, want alleen “YouTube” is niet echt duidelijk. En als je een draadje start in het juiste subforum heb je ook nog eens meer kans op reacties.:cool:

Bijdrager
    1984

Druk de alt toets eens in als je in het activiteitenoverzicht die 9,9 mb aanklikt , kijk daarna in het downloadvenster of daar je YouTube filmpje staat.(word gedownload)

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb het naar dit subforum verplaatst, want het stond eerst in de Lounge. Er bestaat nog steeds geen subforum waar dit duidelijk onder valt helaas….

Edit: dat is sinds nu (1 oktober) wél het geval.

Bijdrager
    stavos

YouTube is een video dienst.. Er is toch een audio en video subforum?

Bijdrager
    gijstram

Hoi 1984
    Ik gebruik altijd alt+cmd+A
    Maar krijg ik Error zie screenshot.

Sorry Hansi ik weet niet hoe ik het moet verplaatsen.

Bijdrager
    1984
    gijstram op 30 september 2011

Ik gebruik altijd alt+cmd+A.

Zo doe ik het ook wel eens, maar voorheen klikte ik op de grootste hoeveelheid MB in het lijstje en hij begon te downloaden, dat werkte laatst bij mij niet meer maar wel als ik de alt toets indrukte als ik op die MB klikte (het downloadvenster kwam niet vanzelf naar beneden, daarvoor moet je even naar de menubalk gaan)
    Maar zelf gebruik ik Firefox downloadhelper https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/video-downloadhelper/
    Meer hier over in dit topic : http://www.onemorething.nl/community/topic/capture-video-of-you-tube

Bijdrager
    gijstram

Hoi 1984
    Ik gebruik altijd alt+cmd+A
    Maar krijg ik Error zie screenshot.

Sorry Hansi ik weet niet hoe ik het moet verplaatsen.

Bijdrager
    1984

Probeer het eens in Firefox met Firefox downloadhelper https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/video-downloadhelper/

[size=2]DownloadHelper is een hulpmiddel om content van het web te halen. Het doel is om video- en afbeeldingsbestanden te capturen van vele sites.
    Surf gewoon op het Web zoals u gewend bent, en wanneer DownloadHelper merkt dat het iets voor u kan betekenen gaat het pictogram bewegen en een menu stelt u in staat om bestanden te downloaden door er simpelweg op te klikken.
    Als u bijvoorbeeld naar een YouTube pagina gaat, kunt u de video rechtstreeks naar uw computer downloaden. Dit werkt ook zo met MySpace, Google videos, DailyMotion, Porkolt, iFilm, DreamHost en vele andere sites.[/size] ps gratis

[/quote]

Bijdrager
    dennisgodderie

Tooble werkt ook heel goed voor het downloaden van YouTube filmpjes.
    Misschien kan je dat proberen?

Bijdrager
    Michaeltje

Je kan ook gebruik maken van Download Youtube

Bijdrager
    Qmagic

(‘Open url’ in) Mpegstream clip werkt ook gewoon.

Bijdrager
    bonestaak

Michaeltje, die werkt niet als je een cursus doet waarbij je een toegangscode hebt.

Eigenlijk zoek ik dus net zo iets als firefox downloadhelper maar dan voor Safari.
    En terug naar Firefox is het ook niet want mijn ogen zijn slecht en ik moet steeds wisselende zoomfuncties gebruiken (Safari)

Bijdrager
    BJVR

Je kan ook gewoon Safari van Apple niet meer gebruiken want Apple heeft het gewoon STUK gemaakt al gaan ze dat nooit toegeven natuurlijk.

Ik heb nog nooit een andere browser gebruikt omdat ik altijd Safari fijn vond werken maar na de upgrade naar Lion en Safari 5.1 is het gewoon één groot drama.

Oplossing!

De Safari icon van je Dock af gooien en de WebKit versie downloaden. en daar in de plaats zetten.

Resultaat: Alles werkt weer zoals vroeger plus je hebt een mooie Safari GOLD icon :crazy:

WebKit.org
    Vraag me niet hoe of wat , maar het werkt. (al heb je om de 3 dagen wel een kleine update van een paar MB)

Bijdrager
    jan_vk

Ik gebruik altijd keepvid.com. Je voert er de youtube-url in en na een secondje wachten heb je de keuze in welk formaat jehet filmpje wil downloaden. Ik kies altijd mp4 .

Bijdrager
    ernst.

Keepvid kan maar het niet kunnen downloaden is al een tijdje bekend.
    Kijk eens even hier voor mogelijkheden TS.

Moderator
    unSOUND

Je geeft nu wel tips voor Windows software…

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.