29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

You tube filmpje downloaden met Safari lukt niet meer ?

Tot nu toe kon ik altijd via Safari – Venster -activiteitenoverzicht , een youtube filmpje downloaden maar dat werkt niet meer …? als ik het nu doe opent zich een scherm met de clip en wordt afgespeeld met er wordt niet gedownload , iemand een idee waarom , is er iets veranderd ?

Werk met SL , OSX 10.6.8

Bijdrager
    AppleStef

Idd heb ik ook (Lion).

Bijdrager
    Robbakel

Ik gebruik al een hele tijd deze plug-in: http://fastesttube.kwizzu.com/
    Heel eenvoudig en werkt perfect!

Bijdrager
    Robbakel

Hij wordt trouwens geïnstalleerd als extensie

Bijdrager
    stavos

Klopt, sinds de laatste update is de optie om een video te downloaden via het Activiteitenvenster niet meer mogelijk..:sad: Heb er nu ook een aparte app voor moeten downloaden.

Bijdrager
    Froggle

Ik gebruik deze plugin in Safari. Zet alle filmpjes op internet om naar HTML5 en geeft je d.m.v. rechtermuisklik de mogelijkheid om de video te downloaden.

Bijdrager
    ramrod

Jammer dan , thx voor de http://fastesttube.kwizzu.com/ programma werkt prima.

Bijdrager
    mowat

Ik doe het als volgt :
    ga in youtube/selecteer een filmpje/ kopieer de URL / tik pwn voor de naam youtube/ enter
    en je kan in het opengaande scherm kiezen of je een flv of MP4 of enkel een mp3 wil downloaden.

Bijdrager
    MacRory

Het lukt nog steeds via het activiteiten overzicht, alleen moet je nu option/alt indrukken en dan dubbel op het filmpje in het activiteiten venster klikken. Het download venster wordt niet meer automatisch geopend, maar de download loopt wel gewoon.

Bijdrager
    MennoV

http://keepvid.com/

URL van het youtube filmpje plakken en je ziet alle varianten van dat filmpje als downloads.

Bijdrager
    1984
    MacRory op 16 augustus 2011

Het lukt nog steeds via het activiteiten overzicht, alleen moet je nu option/alt indrukken en dan dubbel op het filmpje in het activiteiten venster klikken. Het download venster wordt niet meer automatisch geopend, maar de download loopt wel gewoon.

Die werkt :thumbsup:

Vreemd dat dit ook niet meer functioneert

Bijdrager
    MacRory

Dit soort dingen heb je vaker bij een versie wijziging, in dit geval naar Safari 5.1. Afhankelijk van de wijzigingen moeten extensies ook updaten en tot dat moment doen ze het niet meer. De option/alt toets geeft vaker een extra mogelijkheid aan muis kliks of Menu keuzes.

Bijdrager
    sjonnie

Ik gebruik Clipgrab

Bijdrager
    robert1970

Je kunt ook Firefox installeren en Easy Youtube Downloaden 5.x downloaden.
    Deze werkt ook altijd.

Bijdrager
    Beaglelover

url kopiëren uit je 2e geopende scherm en plakken in Quicktime Pro en daarna film opslaan is ook een mogelijkheid

Bijdrager
    1984
    robert1970 op 16 augustus 2011

Je kunt ook Firefox installeren en Easy Youtube Downloaden 5.x downloaden.

Deze werkt ook altijd.
    Probeer dan Video DownloadHelper 4.9.5 in Firefox , deze plukt alles van het internet

Bijdrager
    robert1970

@1984
    Op jouw snapshot is te zien dat alle filmpjes alleen als FLV gedownload kunnen worden.
    Met “Easy Youtube Downloaden” heb je ook de mogelijkheid om het filmpje als MP4 op te slaan, maar ook als FLV. Je kunt zelfs als MP3 bestandjes opslaan, maar daarvoor heb je een extra plug-in voor nodig waar je voor moet betalen.

Bijdrager
    1984

@robert1970 kijk eens wat er allemaal mogelijk is met Video DownloadHelper (gratis software)

Bijdrager
    robert1970

@1984
    Ziet er leuk uit:-)
    Ik zal zo eens een kijkje nemen.

Bijdrager
    AmorBrazil

Vreemd dat bij mij geen enkele optie werkt.

Bijdrager
    sven-
    Beaglelover op 16 augustus 2011

url kopiëren uit je 2e geopende scherm en plakken in Quicktime Pro en daarna film opslaan is ook een mogelijkheid

Sinds kort werkt dit bij mij niet meer? In dat tweede scherm (link uit Activiteitenoverzicht) komt uiteindelijk een Quicktime Q te staan met vraagteken er doorheen…

Weet iemand een oplossing?

Werk met Safari 5.1.1 onder 10.6.8 (Snow Leopard)

Moderator
    unSOUND

Gewoon dubbelklikken met de ALT ingedrukt werkt hier nog prima bij YouTube bestanden…

Bijdrager
    sven-

Heb je tip opgevolgd en er wordt inderdaad een bestand gedownload, maar dit bestand (.flv of .mp4) is onleesbaar en bevat volgens MediaInfo Mac ook geen enkel audio- en/of videospoor ???

Moderator
    unSOUND

Dan is er denk ik meer aan de hand op jouw machine…

Bijdrager
    sven-

Oke…maar dan wel plotseling en volgens mij sinds (heel toevallig) YouTube weer een wijziging heeft doorgevoerd…

In welke richting zou ik het kunnen zoeken?

Moderator
    unSOUND
    sven- op 25 november 2011

Oke…maar dan wel plotseling en volgens mij sinds (heel toevallig) YouTube weer een wijziging heeft doorgevoerd…

Maar als Youtube de oorzaak was zouden veel meer mensen met Safari last moeten hebben zou je zeggen… Dus het zou aan jouw Safari kunnen liggen, of een QuickTime plugin.

Bijdrager
    stel maar

Oké ik denk dat google het nu zat is dat er van youtube gedownload wordt.
    Ik krijg het niet meer voor elkaar om youtube video’s te downloaden.
    Ik deed het altijd via activiteitenoverzicht maar ik kan het .flv bestand al een tijd niet meer vinden alleen meerdere bestanden van 1,7MB.
    Met het programma wondershare Free Youtube Downloader gebruik ik nu en die deed het nog wel. al hoe wel het de laatste weken ook al niet lekker gaat. En nu kan werkt het helemaal niet. Het wordt wel gedownload alleen als WebM-bestand. Dit kan ik niet in quicktime openen en converteren.
    Nu moet ik dit geld betalen voor een upgrade voor wondershare om het te converteren.

Wie heeft een manier / programma om video’s wel van youtube gratis te downloaden in flv-bestand?
    die nog steeds werkt.

Bijdrager
    1984
    stel op 07 juli 2012

Wie heeft een manier / programma om video\’s wel van youtube gratis te downloaden in flv-bestand?
    die nog steeds werkt.

Zie pagina 1 van dit Topic

Bijdrager
    MCNONAMUS

Ik liep hier vandaag tegen aan en kwam er niet uit.

Simpele oplossing: ik heb clicktoflash (al) geïnstalleerd.
    Nu wordt het filmpje (niet youtube trouwens) weergegeven als HTML5 en dan dubble click op trackpad komen de optie “download video”.
    Filmpje staat in .mp4 formaat gedownload…

That’s all

Click to flash is hier te vinden als extensie:
    http://hoyois.github.com/safariextensions/clicktoplugin/

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.