10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    mowat

You Tube downloader for mac

Er verschijnt regelmatig wel ergens een topic over You Tube video’s downloaders maar sommige programma werken niet voor alles wat men wil downloaden of er wordt ook regelmatig gewaarschuwd voor malware in die gratis progjes.

Daarom toch nog even de vraag of iemand ervaring heeft met de werking en veiligheid van deze gratis downloader.

Die lijkt me handig in gebruik , gewoon copy/paste van de URL.

https://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/free-youtube-download.htm#ytondo3_b_1

Bijdrager
    Maikelw

Bing of Google gewoon even “YouTube Downloader”. > Het eerste resultaat werkt in de browser en in 9 van de 10 gevallen.

Bijdrager
    mowat

Maikelw,

Bedankt voor de reactie. Dat is wat ik gedaan heb en de URL die ik opgaf was de URL die eerst stond.

Maar de vraag was of iemand met deze downloader (goede/slechte) ervaring had en / of eventueel soms iemand weet of de site betrouwbaar is op het gebied van malware e.d.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik gebruik al jaren deze:

https://www.clipconverter.cc/

En als app is 4K Video Downloader een aanrader (maar dat is niet gratis).

Jouw link is er één van een van de vele op dit gebied, die je proberen te lokken naar de betaalde versies van hun software (wat in 99% van de gevallen ordinaire kopieën zijn van software van vergelijkbare bedrijfjes).

Gewoon lekker online doen als je geen specifieke wensen hebt.

Bijdrager
    nnsa

Softorino Youtube Converter

Kost een beetje, maar dan heb je ook (veilig) wat…

[Overigens verbiedt YouTube in hun Algemene Voorwaarden om te downloaden].

Bijdrager
    mowat

Bedankt voor de reacties.

KarelWillem , het lijkt me inderdaad best van die weinige you tube downloads die ik doe gewoon online te doen. En ik zie dat je de keuze hebt om zowel het filmpje als enkel de audio te downloaden en dat is natuurlijk meegenomen als je enkel zo’n gouwe ouwe  als MP3 wil.

Bijdrager
    koen

Ik gebruik youtube-dl. Werkt via de terminal.

Bijdrager
    janbertwedman

Of Downie

Bijdrager
    computer space

Of y2mate.com

Volgens mij is alles dat downloads van 1080p of hoger aanbiedt fake. Die halen niet de 1080p/4k stream op, maar doen een soort schermopname.

Bijdrager
    Vincent

<p class=”cite”>computer space op 25 december 2018 om 16:01</p>
    Of y2mate.com

Volgens mij is alles dat downloads van 1080p of hoger aanbiedt fake. Die halen niet de 1080p/4k stream op, maar doen een soort schermopname.

Youtube-DL zoals boven je gelinked haalt wel degelijk de orginele (1080p, 1080p60, 4K ETC) bestanden op, en vele “echte apps” hebben dat als basis framework op de achtergrond draaien.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.