16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBeer

You Control – iTunes / Gratis te downloaden

volgens mij is dit een zeer handig progje. iTunes bedienen vanuit de menubalk.

Het mooiste is dat dit programma vanaf nu gratis te downloaden is!!!
    Enjoy

Bijdrager
    maceddy

Hmm, doe my Synergy maar:)

Bijdrager
    iFredo

Ziet er goed uit, straks even downloaden als ik thuis ben.

Bijdrager
    Bob Ross

ziet er wel erg omslachtig uit, als je ctrl-klik op je iTunes icoon in het dock doet kan je precies hetzelfde.

Bijdrager
    Mrzl

Beter als Synergy, dezelfde functies met nog iets meer mogelijkheden, en gratis!
    Je hebt dat uitklapmenu in principe niet nodig, ik snap ook niet waarom ze daar nu zo’n screenshot van geplaatst hebben.

Je kan namelijk bij de voorkeuren zelf kiezen wat voor functies er in je menubalk komen.

Bijdrager
    fritsdebeer.com

lekker suf

T zegt
    ‘System Requirements Max OS X v10.2.6 or higher”

maar vraagt

Max OS X v 10.3

Bijdrager
    Ruben
    ”Bob

ziet er wel erg omslachtig uit, als je ctrl-klik op je iTunes icoon in het dock doet kan je precies hetzelfde.

Tja, ik hoopte bij het lezen van het eerste bericht eigenlijk ook op een app waarmee ik via een paar “next” en “previous” buttons direct in mijn menu balk naar het volgende nummer kon gaan. De meeste functies in deze app zitten inderdaad al onder het iTunes icoon in de dock en artiesten of albums browsen is met een playlist van 26.000+ nummers ook niet echt handig lijkt me… maar goed, er zijn vast wel mensen die het wel kunnen gebruiken.

Bijdrager
    Mrzl

Tja, ik hoopte bij het lezen van het eerste bericht eigenlijk ook op een app waarmee ik via een paar “next” en “previous” buttons direct in mijn menu balk naar het volgende nummer kon gaan.

Dat zit er ook op, kijk maar:
    http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=2437

je hebt de keuze uit een heel assortiment van verschillende knopjes.
    Het driehoekje dat naar beneden wijst rechts bevat dat omslachtige menu wat je als screenshot op hun website zag.

Bijdrager
    Ruben
    ”Mrzl”

Dat zit er ook op, kijk maar….

Ow? Heb ik weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang is!:-D Ga ik het toch een keer downloaden.:-P

Bijdrager
    Mrzl

Geeft niet 8)

Moderator
    Strifer

is het beter dan synergy?? want daar heb ik een licentie voor…

Bijdrager
    maceddy
    ”Strifer”

is het beter dan synergy?? want daar heb ik een licentie voor…

Ja me 2…
    Maar deze nieuwe is 2MB, vraag me af waarom ie zo groot is:?

Bijdrager
    roborob

Is wel buggy… Ik heb wat Thaise muziek in iTunes staan en de namen van de artiest, de track en het album staan dan ook in het Thaise schrift (leve Panther, onder OS9 was dit nog heel erg ingewikkeld). You control geeft deze namen ook keurig weer in de desbetreffende lijsten, maar wanneer ik op een album klik waarvan de naam in het Thais is vertikt You control om het af te spelen, terwijl dat bij andere albums gewoon wel werkt. Als ik dan handmatig een los nummer in het Thais selecteer, dan speelt ie hem wel af, maar verdwijnt mijn menu onder het pijltje naar beneden en zie ik alleen nog maar de current track. Control-click en dan iets anders selecteren activeert het menu weer.
    Maar ja… t’is voor nop en wel leuk bedacht.

Bijdrager
    pieter010

You Control iTunes is cool. Ik heb het nu op mijn systeem staan.

Het meest handige is dat als je in het menu op een Artiest klikt of Album dat er dan een playlist gemaakt wordt van die Artiest of Album.

Pieter

Bijdrager
    macnriq

Hij i sidd gratis te downen , maar wanneer ik het proggie opstart moet ik toch registren???

Bijdrager
    pieter010
    ”macnriq”

Hij i sidd gratis te downen , maar wanneer ik het proggie opstart moet ik toch registren???

Je krijgt de activatie code gemaild. En ik heb een email adres voor dat soort dingen.

En daarna is het puur genieten om muziek te luisteren.

:lol:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.