9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    mgavdhout

Yosemite – Prullenmand

Elke keer als ik mijn Mac afsluit en weer opstart, heeft de Prullenmand “Recovered Items”.
    Weet iemand een oplossing zodat dit niet telkens terugkomt?

Bijdrager
    koen

Die ‘Recovered Items’ zijn vaak tijdelijke bestanden die programma’s in de achtergrond gebruiken, en blijkbaar niet worden gewist bij een herstart. Ik zou me er verder niet druk over maken.

Je kunt ook je Mac niet continue aan en uitzetten.

Bijdrager
    Niels

Van Microsoft Office zeker… De laatste poging van Microsoft om een zooitje van je hardware te maken:p Gaat meestal om oude update bestanden, dus kun je gewoon legen.

Bijdrager
    mgavdhout

Maar na legen van Prullenmand en bijvoorbeeld de volgende dag weer opstarten, zit die prullenmand weer vol met ‘Recovered Items’.

Bijdrager
    koen

Dan leeg je je prullenbak gewoon weer. Kost 1 seconde. Alles is ok met je Mac.

Bijdrager
    belfortmac

Als je een prullenbak iedere dag moet legen zonder iets weg te gooien is niet alles ok.

Vraag me af waar je die onzin vandaan haalt!!

Bijdrager
    Mela

Mocht je Office voor Mac gebruiken, kan je de volgende optie proberen …

1. Open application Office error reporting, the application is located in this folder
    /Library/Application Support/Microsoft/MERP2.0
    2. Go in preferences
    3. Uncheck enable office error reporting

Na de eerste herstart is het nog niet verholpen, omdat de error reporting tijdens de vorige sessie nog actief was.
    Bij de volgende herstart zou het (in het geval van MS Office) verholpen moeten zijn.

Bijdrager
    GoeieDag

Bijdrager
    GoeieDag

Dus mgavdhout, nog iets wijzer geworden?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.