8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Yosemite kleur knoppen menu's en vensters?

Iemand een trucje om de kleur zelf te bepalen?

Er is nu maar keuze tussen blauw en grijs..

Blauw vind ik niet fraai, als ik grijs kies zijn de gekleurde bolletjes grijs geworden in de vensters…

Het liefst wil ik grijs kunnen gebruiken met behoud van de gekleurde bolltejes..

Iemand??

Bijdrager
    Usain

Nope.

Bijdrager
    Maikelw

Yeps.

http://flavours.interacto.net/

edit: Oke, oke niet helemaal yeps, aan Yosemite wordt nog gewerkt:

Apple’s announced the future OS X Yosemite that will bring big and fundamental changes in UI, featuring a completely new and redesigned internal theming engine, a new programming language, among many others. This is the biggest change in OS X since Flavours started its development back in 2008 (10.5 at the time).

The amount of work and technical requirements to fully accommodate all those changes lead us to the decision to make a Flavours version bump to 2.0. Flavours 2 – a major rewrite – will require OS X Yosemite (10.10); older OS X versions (10.7 – 10.9) are only supported by Flavours 1.x.

The efforts required to support the new OS X theming engine also provides great opportunity to redesign and improve Flavours.
    Flavours 2 will bring exciting new features, an improved fresh UI, a lightweight theming engine, and much much more!

Flavours 2 will be a paid upgrade. Registered Flavours 1.x users will benefit from a discounted price.

Flavours 2 development has already started and there’s no ETA at this time.
    We are now 99% focused on Flavours 2.0 development, confining Flavours 1.2 development to bug fixes only.

For updates subscribe our newsletter, follow us on twitter and facebook, and watch this space!

All the best,
    Pedro & Nuno

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@usain, wat betekent dit??

@maikelw, behalve reklame voor een commercieel programmaatje, is dit een antwoord op mijn vraag?? hier begrijp ik ook niets van….

zou ik 20 dollar moeten uittellen om een menukeuze kleur aan te passen????

Bijdrager
    koen

Graag of niet, hoor.

Bijdrager
    Akoni

Leuk, maar voorlopig is het wachten op…en heb je er nog niets aan.
    Maar wel iets om in de gaten te houden:)

Bijdrager
    SunKeeper

Geeft iedereen nou advies aan deze gebruiker waar men niets aan heeft of stelt de gebruiker onmogelijke vragen?

Wie ook denkt dat het tweede het geval is, steek uw hand op.:angel:

Bijdrager
    Maikelw

@maikelw, behalve reklame voor een commercieel programmaatje, is dit een antwoord op mijn vraag?? hier begrijp ik ook niets van….

Twee opties:
    1. Of je zoekt even lekker zelf op Google of Bing naar een oplossing om te snappen wat ik typ want zo raar is het niet.
    2. Je stopt met miepen en gebruikt de standaard optie.

Sorry voor mijn reactie maar met zo een rare instelling vraag je er om.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.