4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Melk

Yosemite freeze bij het inlogggen

Hi,

Ik heb sinds de release van Yosemite problemen bij het inloggen op mijn Macbook Pro na het opnieuw opstarten. Na het intypen van mijn wachtwoord begint het systeem inderdaad in te loggen tot er de strandbal verschijnt, deze gaat ook niet weg. Ik heb zelf al geprobeerd om in veilige modus op te starten (lukt niet) en heb in disk utility mijn harde schrijf gecontroleerd (deze was in orde).

Nu vroeg ik mijn af, zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb gelukkig wel een Time Machine backup maar wil liever niet mijn hele Macbook Pro nu opnieuw moeten installeren omdat ik deze nodig heb voor mijn werk. Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

Melkboer

Bijdrager
    Blieper

Probeer de installatie nog eens opnieuw door op te starten met de Alt toets ingedrukt te houden… met behoud van je gegevens

Bijdrager
    Akoni

PRAM RESET

Shut down the computer.
    Locate the following keys on the keyboard: Command, Option, P, and R. You will need to hold these keys down simultaneously in step
    Turn on the computer.
    Press and hold the Command-Option-P-R keys. You must press this key combination before the gray screen appears.
    Hold the keys down until the computer restarts and you hear the startup sound for the second time.
    Release the keys.

Bijdrager
    Melk

Toetsencombinaties werken niet. Inmiddels start mijn Macbook Pro helemaal niet meer op, krijg een stopteken. In Disk Utility staat dat de harde schijf kappot is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.