15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    gipsman

Yoga book=iPad killer?

http://www.theverge.com/2016/8/31/12713442/lenovo-yoga-book-tablet-design-interview-android-windows

Is dit het concept waar iedereen zit op te wachten en maakt Lenovo hier de ultieme iPad killer? Zelfs als het een flop wordt, dan wijst het er toch op dat Apple (creatieve) kansen mist. Of komt er op de 7de out of the blue een one more thing…

Bijdrager
    d.denkers

Het ontwerp van Lenovo is inderdaad Apple voorbij. Maar dat geldt zeker ook voor de Surface Pro 3/4. Wij zijn bij ons op het bedrijf van Ipads overschakelt op Surface pro’s. Konden gelijk de laptops en de desktops de deur uit. De Surface pro vervangt ze alledrie. IPad Pro kan/kon dat niet en was verhoudingsgewijs te duur.

Bijdrager
    Wauters

Ik werk sinds dit jaar met een HP Spectre 360 (Windows 10, touch, volledig openklapbaar,…)
    Maar Windows 10, en dan vooral de apps, staan nog ver weg van IOS!

Het klopt wel dat het een combinatie laptop/tablet is.
    Het zit hem allemaal in de kleine dingen die nog niet goed werken.

Bijdrager
    Rini

Draait er IOS op?
    Zo nee, geen killer voor mij persoonlijk.
    Zelf kies ik een mobiel toestel / tablet uit voor het OS dat erop draait. En dat is IOS.
    Ideaal dat er dan maar weinig keus is :o)

Bijdrager
    koen

Wat is dat, een ‘ultieme iPad killer’ ?

Bijdrager
    Buzz

Geef mij ook nog maar liever gewoon een iPad of een MacBook. Als een iPad Pro zo’n toetsenbord zou hebben, dan zie ik ook nog niet zo hoe dat beter zijn dan de smart keyboards. Ale je met een stylus werkt doe je dat liefst gewoon op het scherm, en niet op het toetsenbord, lijkt mij.

Het lijkt me meer een concurrent voor de Surface dan voor de iPad.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Buzz.

Bijdrager
    madcat

Gaaf ding, ziet er mooi dun uit.

Kan mooi de concurrentie aangaan met MS surface aangezien het Windows 10 of Android ondersteund