6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieterr

Yo Frankie!

Blender zet opensource-game Yo Frankie online (bron: Tweakers)

Yo Frankie is speelbaar op elk besturingssysteem waar de Blender Game Engine op draait, zoals Windows, Linux en OS X. Dankzij het vrijelijk beschikbaar zijn van de broncode, kunnen externe ontwikkelaars zelf aan de slag met uitbreidingen of modificaties.

http://www.yofrankie.org/

Bijdrager
    iPodder

ziet er leuk uit! Is er een mac versie ? Ik zie alleen maar de sources….

Bijdrager
    Pieterr
    ”iPodder”

ziet er leuk uit! Is er een mac versie ? Ik zie alleen maar de sources….

Ik krijg de .zip sowieso nog niet gedownload op dit moment. Maar volgens deze pagina:

Yo Frankie! Online Release!
    Behold.. Yo Frankie! Online! Both the binaries and the whole production tree are available in .zip format and also browsable via web.

Bijdrager
    Sunneh

Wat.. is het?

3D modellen ofzo? is het een spel dus waar je zelf aan kan modificeren ?

Bijdrager
    menu

Het is een compleet spelletje gemaakt in Nederland met open source software. Voornamelijk met Blender.
    Het is niet zo heel leuk maar als je een hele vette grafische kaart hebt ziet het er wel goed uit.

Als je geinteresseerd bent in de technische kant van spelletjes maken is het een must want alle onderdelen van het spel zijn gratis en legaal te gebruiken en te hergebruiken. Zelfs voor commercieel gebruik.

Bijdrager
    Pieterr

Ik heb het uiteindelijk helemaal kunnen downloaden (zal nu wel minder druk zijn op de server).
    Ziet er leuk uit, alleen laat de stabiliteit nogal te wensen over… op OS X in ieder geval.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.