5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Serge 2508

Yamipod of PodDisk voor windows?

Goedemiddag allemaal!

Onlangs is mijn flaptop gecrashed.. Een volle itunes bibliotheek.. Ik heb vanuit de veilige modus een kopie naar een externe harde schijf gemaakt. Maar niet op de juiste manier blijkbaar.
    Mijn flaptop is gerepareerd, en ik zie op de ext harde schijf een map van 15.000 kb. Kan hem niet meer openen, dus niet meer bij mijn muziek komen.. (melding libriary itl. is niet beschikbaar)
    Vraag:
    1. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Heb namelijk van alles geprobeerd (kopieren, slepen, verborgen bestanden weergeven etc etc).

Om weer MIJN muziek weer in iTunes te krijgen (vanaf mijn iPod) zijn er programma’s : Yamipod, ipodDisk enz (zie hier http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574 :wink: )
    Vraag:
    2. heeft iemand ervaring met deze progjes?
    3. Zetten zij ook aangekochte muziek (met DRM beveiliging) ook terug?
    4. Kan ik alles naar iTunes knallen en het prog deleten, zonder dat iTunes de muziek niet meer herkent?
    5. belangrijkste vraag! Stel ik gebruik het en mijn iTunes is weer gevuld zoals ik hem ken.
    Ik maak een back up, en de computer crasht weer of wat dan ook.. Is de back up nog geldig als ik hem wil gebruiken? (aangezien het met een niet erkend programma aangemaakt is)

Ik hoop dat iemand een beetje duidelijke antwoorden heeft, voordat ik het gebruik!!

Groetjes,

Serge

Bijdrager
    Yaris

Hallo Serge,

[*:1e9cc009c0]Zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=108245
      [*:1e9cc009c0]Zie http://www.versiontracker.com/windows/ voor ratings en user reviews. Geef de naam van het gezochte programma in de zoekbalk in. Gebruik programma’s die voor Windows geschikt zijn (iPodDisk is enkel voor Mac).
      [*:1e9cc009c0]In principe zouden ze alles moeten terugzetten.
      [*:1e9cc009c0]Geen probleem.
      [*:1e9cc009c0]Een back-up is altijd bruikbaar. Waarom denk je dat software om muziek van je iPod terug te zetten naar je PC illegaal is ?[/list:o:1e9cc009c0]

Bijdrager
      Serge 2508

Bedankt voor je antwoord!
      Hier ben ik meegeholpen!

5. Nou omdat mijn iTunes / iPod DRM beveiligde nummers bevat, en deze volgens achterliggend script niet gekopieerd mogen / kunnen worden.. Vandaar dat ik me afvroeg, of het gebruik maken van een dergelijk programma, geen schade toebrengt aan de bestanden.. Maar je hebt duidelijk antwoord gegeven!

Thanks

Serge

Bijdrager
      Serge 2508

Antwoord op vraag 1. Lijkt voor mij niet te werken.
      Ik zie geen mapje met de Music lib. Wel mijn iTunes zelf, met 15.000 kb bestanden.. Maar die kan ik niet openen in de iTunes..

Ik ga een programma gebruiken om alles van iPod terug te zetten..

Bijdrager
      Yaris
    5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.