10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Steo

Yamaha YWA-10 via WPS verbinden met Airport Extreme.

Het ontbreken van een echte WPS knop op de Airports blijkt voor mij toch een lastig punt. Eerder is het mij wel gelukt om een WPS printer via het Airport menu aan te sluiten, maar de Yamaha YWA-10 lijkt niet te lukken,

De Yamaha YWA-10 is een WiFi ontvanger voor je Yamaha receiver.

Wie kan mij verder helpen?

Bijdrager
    McMeller

Uit je bericht begrijp ik dat je bekend bent met de ‘virtuele WPS-knop’ in het AirPort-configuratieprogramma, ‘Voeg WPS-printer toe’. WPS staat voor Wireless Printer Setup, daardoor is de functienaam vanuit Apple ook nogal op printers gericht. Hij zou echter prima moeten werken met alles wat WPS doet. Waar loopt het precies stuk?

Bijdrager
    TheBigZ

Je kunt het kastje ook met een netwerkkabel aansluiten (op je router bijvoorbeeld), mocht het via Wifi niet lukken.

https://europe.yamaha.com/files/download/other_assets/7/326957/YWA-10_om_En-1.pdf

Bijdrager
    McMeller

Lang niet altijd mogelijk, maar als het even kan zou dat altijd de voorkeur moeten hebben.:-)

Bijdrager
    Steo

Naja, via WiFi heeft de voorkeur, want anders heb ik dat kastje niet nodig. Kan ook direct op de  lan, maar helaas heb ik die daar (nog) niet lopen.

De wps is niet gelukt, maar ik heb het handmatig voor elkaar gekregen. Volgens stap 2B van de handleiding;)

hapert helaas wel, terwijl internet daar toch echt wel snel is. Maar goed. We prutsen verder.

dank weer!

Bijdrager
    TheBigZ

(y)

Bijdrager
    fixar

Wat kan dit kastje meer dan een losse Airport Express? Maar goed om te lezen dat het toch gelukt is een verbinding op te zetten.

Bijdrager
    TheBigZ

fixar op 16 augustus 2018 om 11:19

Wat kan dit kastje meer dan een losse Airport Express?

Het kastje kost €35, heel wat minder dan een AirPort Express.:-)

Bijdrager
    Steo

Niets. Een AE zou t zelfde kunnen (en meer), maar dit was tweedehands maar 15 euro. Nieuw 35 euro.

Bijdrager
    fixar

15 euro is een prima prijs hoor… ze waren eerst 100 euro, net als de Airport Express, maar die pik je2e hands tegenwoordig ook voor rond de 25 euro op.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.