5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fromwalking

Yahoo! Messenger Update

Er is dus een nieuwe Yahoo! Messenger voor Mac…

Bijdrager
    OMT-fan

Versie 3.0. beta 1???? Is er al een tijdje

Link???

Misschien is het handig als je wat meer info geeft bij dit soort meldingen

Bijdrager
    fromwalking

Hetzelfde euvel als met mijn Skype Update Melding: ik wist het niet. Inderdaad die 3.0 beta 1 – Wel mooi trouwens!
    En nogmaals vreemd dat het systeem my niet gewaarschuwd heeft. Ik zit dagelijks op Yahoo! Messenger te kletsen…

Enfin, maar voor hen die zoals ik niet zijn gewaarschuwd over een update en wel op dit forum kijken, die weten nou deze updates en dat ze de moeite waard zijn.

Bijdrager
    n8n

Hier een home-made Yahoo Messenger Symbool.

Selecteer ‘Yahoo Messenger.png’, rechtsklik ‘toon info’, selecteer het symbool in de infoweergave, ga naar bewerk en klik op kopieer. Ga vervolgens naar de infoweergave van Yahoo Messenger en selecteer het icoon, ga naar wijzig en klik op ‘plak’. Vervolgens klik je met de rechter muisknop op Yahoo Messenger in de Applicatiemap en klik je op ‘toon pakketinhoud’. Open daar ‘Contents – Resources en sleep ‘cesario.icns’ in deze map. Dit zal het originele symbool overschrijven maar doe je dit niet zal deze getoond worden indien je het programma hebt opgestart. Je kan eventueel het originele symbool (cesario.icns) uit deze map back-uppen door het naar een andere map te kopieeren.

Verder wacht ik nog geduldig op de msn ondersteuning want het ziet er verder goed uit

Bijdrager
    hans dorsman

Nog steeds niet vervangen door de definitieve versie. Ze zijn wel erg langzaam daar bij Yahoo.
    Maar goed, video zit er al jaren in, dus daarmee liepen ze voorop.:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.