3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Appledude

Yahoo mail kan niet instellen in mail in mac OS X 10.7.3

helaas kan nik mijn mail niet confugeren in de mail app van apple weet iemand

Bijdrager
    Yggdrasil

Je kunt dyslexie hebben maar het kan ook luiigheid zijn natuurlijk. Verzorg alstublieft een beetje je taal als je hier een vraag stelt. Als je wilt dat mensen moeite doen voor jou, is het een kleintje om ook een beetje je best te doen.

Antwoord: Vroeger was een Yahoo-mailaccount toevoegen aan Mail onmogelijk tenzij je een Premium (Plus-account) had. Nu zou je dat zonder problemen moeten kunnen. Ik heb het namelijk even getest en ik kon mijn Yahoo-account toevoegen zonder problemen onder OS X 10.7.3. Je doet dus waarschijnlijk iets verkeerd.

Bijdrager
    Partiehut

Je kan ook een pest hebben met mensen met dyslexie, waar deze topic dus niet over gaat.

verder check dit even:

How to read your email using Mac Mail (for OSX v.10.7)
    yahoo error ID: SLN3526Refers to: Mail

Description
    How to POP mail to Apple’s Lion OSX email client

Resolution

To read your email using Apple’s Lion OSX email client, please follow the steps below.
    1. Open System Preferences.
    2. Under Internet & Wireless, select “Mail, Contacts & Calendars”.
    3. On the next screen, a list of email providers appears. Click “Yahoo!”.
    4. Enter your “full name”, “Yahoo! ID”, and “Yahoo! password” and click “Set up”.
    5. Select the applications you want to use. Be sure to check the box next to Mail, and you can also select Contacts, Calendar, and Chat if you wish.
    6. Click “add account”

On the Mail, Contacts & Calendar menu, your Yahoo! account will appear in the Accounts list in the column on the left. To access your Yahoo! Mail, click the Yahoo! Mail icon.

source: http://help.yahoo.com/kb/index?locale=en_US&y=PROD_MAIL_ML&page=content&id=SLN3526

veel succes!
    ik had er zelf ook even moeite mee (Yahoo zei op een andere “helpsite” dat dit alleen mogelijk is met Yahoo Plus, een betaalde upgrade versie van Yahoo mail.)

groeten Partiehut

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.