11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

XS4ALL biedt tijdelijk gratis bellen

AMSTERDAM – De hele zomer kunnen XS4ALL abonnees gratis bellen over internet naar alle vaste telefoonnummers binnen Nederland. Ook telefoongesprekken naar een aantal populaire vakantiebestemmingen worden tijdelijk niet in rekening gebracht.
    Zij kunnen gratis bellen, waar ze zich ook bevinden, zo stelt de provider. Eerder deze week nog maakte XS4ALL bekend dat er ook een voip-dienst beschikbaar is die geheel via internet werkt: Webphone. Er hoeft dus geen aparte applicatie te worden gedownload. Ideaal voor internetcaf├ęs, aldus de isp.

De vakantieactie loopt tot en met 31 augustus.

bron: nu.nl

Klik hier voor meer info over de voipzomeractie van XS4ALL

You are welcome… :wink:

Bijdrager
    ISS

Volgens mij valt dit in de categorie ongewenste reclame m.a.w. SPAM……….

Bijdrager
    lowfi

Alleen als de topicstarter bij xs4all werkt… en dan kan ik me nog voorstellen dat dit voor een aantal mensen handig kan zijn;)

Moderator
    Strifer
    ”ISS”

nou zeg, hoezo nou weer spam? niet alles is spam. een mede forumbezoeker wijst ons hier op een voordeeltje dat te behalen is.

Bijdrager

Dit kan toch geen spam zijn…. ik heb toevallig het bericht ook gezien via nu.nl maar anders was ik blij dit via dit forum dit forum te vernemen!

Bijdrager
    sypie

Volgens mij heeft daarnet een Nederlander gereageerd die het woord GRATIS nog niet heeft uitgevonden. Meestal als er GRATIS bij staan zijn wij Nederlanders als kip zonder kop. En wees dan blij dat iemand je op zo’n voordeeltje wijst.

Als er bij stond dat je een gratis MacBook zou krijgen bij je iPod dan was het zeker ook SPAM geweest?

Bijdrager
    Quaint
    ”ISS”

Dit soort reacties, das pas spam…

Bijdrager
    Donnie Darko

GRATIS BELLEN*

VoIP:

VoIP Buster
    VoIP Discount
    VoIp Cheap
    VoIP Stunt

etc.

Hier een hele was lijst.

[size=7:b9706a3025](*”vast” naar een aantal landen, of heel goedkoop)[/size:b9706a3025]

Bijdrager
    sypie

Die lijst is leuk, maar zijn er ook Mac clients? (ik heb er nog niet op gezocht, gewoon een gewetensvraag eigenlijk)

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”sypie”

Die lijst is leuk, maar zijn er ook Mac clients?

Ten eerste moet je een SIP-provider vinden, bovenstaande lijst, en een account aanmaken.
    Daarnaast heb je zogenaamde softphones nodig:

Gizmo (freeware)

SJphone (freeware)

X-Lite (freeware)

Ventrilo

Asterisk

En niet te vergeten: xMeeting

Via internet:

Jajah

Bijdrager
    HSL

je vergeet de ├╝berrulende client:

XMeeting

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.