-
Q:
XS4ALL biedt tijdelijk gratis bellen
AMSTERDAM – De hele zomer kunnen XS4ALL abonnees gratis bellen over internet naar alle vaste telefoonnummers binnen Nederland. Ook telefoongesprekken naar een aantal populaire vakantiebestemmingen worden tijdelijk niet in rekening gebracht.
Zij kunnen gratis bellen, waar ze zich ook bevinden, zo stelt de provider. Eerder deze week nog maakte XS4ALL bekend dat er ook een voip-dienst beschikbaar is die geheel via internet werkt: Webphone. Er hoeft dus geen aparte applicatie te worden gedownload. Ideaal voor internetcafés, aldus de isp.De vakantieactie loopt tot en met 31 augustus.
bron: nu.nl
Klik hier voor meer info over de voipzomeractie van XS4ALL
You are welcome…
9 juli 2006 om 21:58Dit kan toch geen spam zijn…. ik heb toevallig het bericht ook gezien via nu.nl maar anders was ik blij dit via dit forum dit forum te vernemen!
Volgens mij heeft daarnet een Nederlander gereageerd die het woord GRATIS nog niet heeft uitgevonden. Meestal als er GRATIS bij staan zijn wij Nederlanders als kip zonder kop. En wees dan blij dat iemand je op zo’n voordeeltje wijst.
Als er bij stond dat je een gratis MacBook zou krijgen bij je iPod dan was het zeker ook SPAM geweest?
GRATIS BELLEN*
VoIP:
VoIP Buster
VoIP Discount
VoIp Cheap
VoIP Stuntetc.
[size=7:b9706a3025](*”vast” naar een aantal landen, of heel goedkoop)[/size:b9706a3025]
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.