11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Jo Direct

xs4all-adsl-lite & Alcatels groene gifkikker niet voor 10.2

:( Je kunt OS 10.2 en Alcatel’s Speed Touch USB wel vergeten; het werkt niet. Altijd wel iets met de KPN.

Jojo

Bijdrager
    Syndic

Je kunt OS 10.2 en Alcatel’s Speed Touch USB wel vergeten; het werkt niet. Altijd wel iets met de KPN.

Voordat je je nog kwaaier maakt moet je eerst ff zoeken zoeken naar threads over ADSL en USB modems op dit forum. De resultaten zullen je vast en zeker verder helpen :D

Heb ff voor je gezocht: ADSL & USB :D :P :D

Bijdrager
    Jo Direct
    ”Syndic”

Je kunt OS 10.2 en Alcatel’s Speed Touch USB wel vergeten; het werkt niet. Altijd wel iets met de KPN.

Voordat je je nog kwaaier maakt moet je eerst ff zoeken zoeken naar threads over ADSL en USB modems op dit forum. De resultaten zullen je vast en zeker verder helpen :D

===Nou verder helpen ? De xs4all-download voor 10.2 is bedoeld voor Speed touch USB ISDN en dat is toch iets anders. OS 10.2 werkt gewoonweg niet met de Speed Touch USBN, thats a fact.===

Bijdrager
    Jo Direct
    ”Syndic”

===Nou verder helpen ? De xs4all-download voor 10.2 is bedoeld voor Speed touch USB ISDN en dat is toch iets anders. OS 10.2 werkt gewoonweg niet met de Speed Touch USB, thats a fact.===

Bijdrager
    Syndic

Hmmm… ik wacht zelf ook nog op m’n Doe-het-zelf pakket van de KPN maar ik heb gekozen voor een ethernet modem, mede door de (negatieve) berichten op de verschillende fora over ADSL en usb :?

Maar zal het dan echt zo zijn dat dat ding gewoonweg niet aan de praat te krijgen is? D’r zullen toch wel meer mensen zijn met ADSL-usb en i.c.m. ISDN? In ieder geval succes met je zeer vervelende probleem…

Bijdrager
    Zout

Waarom nemen mensen ook een USB modem, alleen maar gedoe mee! ik snap niet eens dat ze ze aanbieden. Ik denk dat ze om de support al 2 keer zo duur uitvallen.

Even serieus, met ethernet kan niks fout gaan, waarom zou je dan zoiets als usb nemen, neemt alleen maar een aansluiting in beslag en geeft alleen maar gedoe

kun je em niet meer omruilen???

Bijdrager
    Mmmarco

Heb ook net adsl via XS4all geregeld. Ik koop zelf een Draytek Vigor2600 ADSL modem/router. Wie neemt er in vredesnaam een USB modem bij zn ADSL abonnemet? Havn’t you been paying attention? USB Sucks!
    Probeer m te ruilen. En anders kun je gemakkelijker een 2200E aanschaffen. Ben je van al het usb gedonder af.

Bijdrager
    MacFG

Even heel zwart/wit gezegd: USB wordt EIGENLIJK vanaf versie 10.0 niet onderdersteund als communicatiemiddel. Het is ook geen communicatieprotocol, maar een data-transfer systeem.

Vanaf het begin wordt er gewaarschuwd vooral GEEN usb-modems te nemen.

Als je dan toch dat risico neemt omwille van de aanbiedingen, dan is dat je eigen verantwoordelijkheid.

Je koopt toch ook geen Porche 911 als je eigenlijk wil off-roaden? Dan neem je de Cayenne.

USB is voor DATA, Ethernet is voor netwerken en communicatie. 8)

Bijdrager
    Skip

Heb nu net een nwe iMac en heb thuis ISDN. De iMac is voorzien van ethernet, maar dan heb je toch nog wel een modem nodig? of zie ik het nu verkeerd?

Bijdrager
    stoef

heb ook de groene alcatel speed touch usb modem, en deze werkt gewoon onder x .2.2

ga naar versiontracker en zet alcatel in de zoekmodus.

de gevonden driver installeren en gaan met die banaan.

kpn zegt dat de drivers nog niet uit zijn, maar wel dus.

arno

:P

Bijdrager
    Syndic

Heb nu net een nwe iMac en heb thuis ISDN. De iMac is voorzien van ethernet, maar dan heb je toch nog wel een modem nodig? of zie ik het nu verkeerd?

Jazeker. Een ethernetmodem welteverstaan :D Standaard wordt je iMac geleverd met een 56 Kb modem(pje).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.